کابوس سرنگونی دیکتاتوری آخوندی از عملیات فروغ جاویدان و گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

آخوند احمد خاتمی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، بار دیگر هراس دیکتاتوری آخوندی از حماسه کبیر فروغ جاویدان و پیشروی ارتش آزادیبخش ملی تا دروازه کرمانشاه و هم چنین از برپایی گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس و همه‌گیر شدن شعار نه شیاد و نه جلاد، برملا کرد.

وی گفت:‌ «مناسبت چهارم روز پنج مرداد سالگرد عملیات مرصاد هست. در عملیات مرصاد منافقان وارد صحنه شدند و به خیال کودکانه شون, می خواستند بیاند کرمانشاه, ... بیان همدان و, از همدان هم بیان تهران رو بگیرند. ترانزیشن
از این مناسب ها می خواهیم وارد اولین تحلیل بشم و آن همایش منافقین در فرانسه است. که نفس اجازه دادن به اینکه در آنجا همایش بگیرن, این حمایت عملی از تروریسم است. متاسفانه فرانسه نشان داد که در عرصه سیاسی عقب مانده است. اسم این همایش, عملا یعنی مهر و امضاء بر ترور اینها گذاشتند...
آنوقت به اینها شما مجوز همایش میدید, آنوقت بعضی ها هم در داخل تو سایت هاشون جای جلاد و شهید عوض می کنند. برخورد با اینها و کندن کلک منافقین از کشور, از عملیات امام بود و همه آنها که فرمان را عمل کردند, باید مدال داد به اینها.
نه اینکه بیان تو سایت هاشون جای جلاد و شهید را عوض کنند... توبه کنند آنهایی که در سایت هاشون جای جلاد و شهید را عوض کردند».

امام جمعه خامنه‌ای در تهران در سالگرد ۳۰ تیر، به یاوه گویی علیه مصدق کبیر پرداخت و کین توزی خمینی دجال علیه رهبر نهضت ضداستعماری مردم ایران را بارز کرد.

آخوند خاتمی گفت: «حقیقت این است که مصدق قدر نشناسی کرد نه قدر اسلام را دانست نه قدر روحانیت رو دانست با مرحوم آیت الله کاشانی در افتاد این سبب شد که زمینه سقوطش رو فراهم کرد».

آخوند احمد خاتمی هم‌چنین دو هفته مانده به تنفیذ آخوند روحانی، در مورد ترکیب کابینه‌اش هشدار داد و گفت:
«همه در انتظار این اند ببینند کابینه چه شکلی پیدا خواهد کرد...
یک کلمه عرض کنم هم به رئیس جمهور محترم هم به مجلسیان گرامی ما کابینه ای میخواهیم کار کنه برای مردم با حاشیه سازی مردم از شعار دیگه خسته شدند مردم مشکل دارند مشکلات مردم رو حل کنید...».