تجمع اعتراضی هزاران تن از غارت شدگان کاسپین و سایر مردم به جان آمده در تهران و دیگر شهرهای میهن

بیش از ۴ هزار تن از غارت شدگان کاسپین امروز یکشنبه از ساعت ۳ بعدازظهر در مقابل بانک مرکزی تجمع کردند.

تظاهر کنندگان بنرهای بزرگی با خود حمل می کنند. آنان شعار می دهند نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب
تجمع کنندگان به سمت میدان محسنی در حال راهپیمایی هستند.

اقشار مختلف میهنمان روزهای شنبه ۳۱ تیر و یکشنبه اول مرداد در شهرهای دزفول، کرمان، اهواز و تهران، اراک، تبریز و زنجان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در دزفول؛ غارت شدگان مؤسسه توسعه(آرمان) مقابل شعبه شریعتی تجمع اعتراضی برگزار کردند.  غارت شدگان که شعر مرگ بر سیف می دادند با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که قصد پراکنده کردن انها را داشتند درگیر شدند.

جمعی از شهروندان مقابل فرمانداری رژیم در شهرستان فهرج در استان کرمان در اعتراض به بکارگیری افراد غیر بومی با وجود بیکاری جوانان منطقه تجمع کردند.

در اهواز نیز روز یکشنبه اول مرداد ماه؛ کارگران شهرداری دومین روز اعتصاب خود را در اعتراض به عدم تغییر وضعیت شغلی در مقابل استانداری رژیم در خوزستان برگزار کردند .

در تهران نیز روز شنبه غارت شدگان مؤسسه توسعه(آرمان) در افسریه در اعتراض به غارت سپرده‌هایشان توسط این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران دست به راهپیمایی زدند و خواهان بازگرداندن اموال به یغما رفته خود شدند.

در اراک نیز روز شنبه ۳۱ تیر ماه؛ کارگران آذرآب بار دیگر در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ماه حقوق خود مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

در تبریز روز شنبه ۳۱ تیر ماه؛ جمعی از طلا فروشان در پاساژ امیرکبیر این شهر در اعتراض به افزایش مالیات و ارزش افزوده مغازه های خود را باز نکرده اند.

در زنجان روز شنبه ۳۱ تیر ماه رانندگان اتوبوسهای شهری در اعتراض به مشکلات موجود از جمله چرخشی شدن خطوط و همچنین قطع یارانه‌ها دست از کار کشیدند.