خامنه ای آخوند شاهرودی عراقی سردژخیم سابق قضائیه را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد

ولی فقیه ارتجاع سه ماه پس از شقه مرگبار نظام در نمایش انتخابات و بیش از هفت ماه پس از مرگ رفسنجانی، آخوند شاهرودی عراقی سردژخیم سابق قضائیه رژیم را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

وی هم چنین پاسدار محسن رضایی سرکرده قبلی سپاه پاسداران و از سینه چاکان آخوند جلاد رئیسی در نمایش انتخابات اخیر در سمت خود به عنوان دبیر مصلحت نظام آخوندی ابقاکرد
خامنه ای هم چنین ناگزیرشد از یک سو عارف که اکنون در راس فراکسیون باند مغلوب و طرفداران روحانی در مجلس رژیم است و ازسوی دیگر احمدی نژاد را که در نمایش انتخابات رد صلاحیت شده بود، در مجمع تشخیص مصلحت ابقا کند.

برخی دیگر از اعضای مجلس تشخیص مصلحت نظام که در سمت خود ابقا شده اند عبارتند از: آخوند احمد جنتی، آخوند محمد یزدی، آخوند مجید انصاری و هم چنین پاسدار سعید جلیلی و پاسدار قالیباف.

درحالی که خامنه ای با منصوب کردن مجدد احمدی نژاد در مجمع تشخصص مصلحت نظام تلاش کرده تا اجزای مختلف ولایت آشفته اش را گردهم آورد، اسنفدیار رحیم مشایی که نزدیک ترین فرد به احمدی نژاد است.

در کلیپی که در سایت دولت بهار، وابسته به احمدی نژاد، گذاشته شده درباره موقعیت ولی فقیه گفته است: ما با این ولایت فقیهی که به مثابه خط کشی موجب صف بندی جامعه باشه نظر مثبت نداریم. این ولایت فقیه نیست. این جهله به نام پیغمبر بین مردم فاصله درست کنیم. به نام امیر المومنین فاصله درست کنیم این خوب شیطانه.