اعدام جنایتکارانه سه زندانی در زنجان و شیروان

اعدام سه زندانی در زنجان و شیروان و انتقال دو زندانی به سلول انفرادی جهت اعدام در همدان

رژیم ضدبشری آخوندی سه زندانی دیگر را در زندانهای زنجان و شیروان اعام کرد.
دو زندانی  صبح روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه، در زندان مرکزی زنجان اعدام شدند، و یک زندانی روز پنج‌شنبه ۱۹ مرداد در زندان شیروان اعدام شد. اعدام این سه زندانی  از سوی رسانه‌های رسمی حکومتی اعلان نشد. همچنین دژخیمان خامنه ای صبح روز یکشنبه ۲۲ مرداد، دو زندانی را در زندان همدان، جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل کردند.

پیش از این طی اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران بتاریخ ۱۱ مردادماه ۹۶، در باره ۱۰۱ اعدام در ماه میلادی ژوئیه، خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در باره روند فزاینده اعدامها گفت: فاشیسم دینی حاکم بر ایران در محاصره بحرانها و در هراس از خیزش مردم به جان آمده هیچ راهی جز گسترش سرکوب به ویژه اعدامهای جمعی و خودسرانه نیافته است.
وی عموم مردم به ویژه جوانان دلیر را به اعتراض علیه اعدامهای وحشیانه و همبستگی با خانواده قربانیان فراخواند و گفت: این بربریت افسار گسیخته در قرن بیست و یکم، جامعه جهانی را در برابر یک آزمایش بزرگ قرار داده است که آیا به ارزشهای جهان شمول حقوق بشری وفادار است یا آن را قربانی ملاحظات اقتصادی و سیاسی می کند. نظام و لایت فقیه ننگ بشریت معاصر است، باید از جامعه جهانی طرد شود و شورای امنیت ملل متحد تصمیمات ضروری برای محاکمه سران آن به خاطر جنایت علیه بشریت از جمله اعدام ۱۲۰هزار زندانی سیاسی اتخاذ نماید.