مردان مسلح 5 تن را در دفتر کمکهای انسانی در بغداد به قتل رساندند

بنا برگفته یک مقام وزارت کشور و یک افسر پلیس که صحنه تهاجم را تشریح میکرد, مهاجمین همچنین یک بمب در محل برجای گذاشتند که پس از مدتی و همزمان با رسیدن مأموران امنیتی به صحنه, منفجر شد. آنها همچنین گفتند انفجار بمب در منطقه اعظمیه, واقع در شمال بغداد نیز دو مأمور امنیتی عراقی را مجروح کرده است. ...مأمورین امنیتی, کمی پس از این تیراندازی, که در ساعت 1430 رخ داد, به سرعت محل را ایزوله کردند.


خبرگزاری آسوشیتدپرس بغداد (28 دی 88), مقامات گفتند روز دوشنبه مردان مسلح با رخنه در دفتر یک سازمان کمکهای خیریه در بغداد, 5 کارمند آن را بقتل رساندند.
بنا برگفته یک مقام وزارت کشور و یک افسر پلیس که صحنه تهاجم را تشریح میکرد, مهاجمین همچنین یک بمب در محل برجای گذاشتند که پس از مدتی و همزمان با رسیدن مأموران امنیتی به صحنه, منفجر شد.
آنها همچنین گفتند انفجار بمب در منطقه اعظمیه, واقع در شمال بغداد نیز دو مأمور امنیتی عراقی را مجروح کرده است.
...مأمورین امنیتی, کمی پس از این تیراندازی, که در ساعت 1430 رخ داد, به سرعت محل را ایزوله کردند. طبق گزارش پلیس, یک زن و دو مرد کارمند مؤسسه خیریه موطنی در اثر این تیراندازی کشته شده اند. انگیزه مهاجمین از انجام این عمل معلوم نیست. این مؤسسه, آنچنانکه از سایت آن پیداست, به زنان بیوه و کودکان یتیم کمک میکرد. کسی اطلاعی ندارد که آیا آنها وابستگی سیاسی داشتند و یا اینکه هدفشان کمک به همه عراقیان بدون در نظر گرفتن فرقه, مذهب و یا سابقه اجتماعی آنها بوده است.