گفته ها و شنیده ها(سوم))


گفته ها و شنیده ها اخباری مردمی است که از این جا و آن جا به دستمان می رسد. فضایی را منتقل می کنند که به خواندنش می ارزد.

اصفهان _ در روز7 بهمن88 که رژیم جمشید هادیان را، که به جرم به هلاکت رساندن معاون دادستان اصفهان  در محل رو به روی مجتمع قضایی تولایی در خیابان 22 بهمن به دار آویخت، مردم قصد داشتند به سکوی اعدام حمله کنند، ولی رژیم منطقه را کامل با آهن نرده کشی کرده بود و نیروهای انتظامی زیادی را به محل آورده بود مردم هم با سر دادن شعار مرگ بر رژیم یزدی اعتراض خودشان را نشان دادند


قم _ ( 8 بهمن88) بنا به گزارش شاهدان عینی اتوبان تهران قم بشدت شلوغ است . در ورودی شهر قم کلیه خودروهای سواری بطور کامل بازرسی میشوند . جمعیت در سطح شهر به صورت چشم گیری زیاد است . در صحن حضرت معصومه ، تجمعات و گروههای چند نفره در انتظار نشسته اند و این شلوغی صحن نسبت به روزهای گذشته کاملا مشهود است که برای مراسم چهلم منتظری است .
قم _ (9 بهمن88)  رژیم کوچه ای را که خانه منتظری در آن قرار دارد بسته است .  و روی پل حجتیه در خیابان موسوم به محمد منتظری نیروهای خود را مستقر کرده است .
به کسی اجازه عبور به کوچه محل مراسم داده نمیشود . و کارت ملی همه مردمی که میخواهند به سمت خانه آقای منتظری بروند را چک میکنند . شیراز _ در خیابان ستارخان، سینما سعدی، جمعیت انبوهی حضور داشتند و تقریباً تمام مردم در خیابان بودند . با ضرب و شتم یک خانم هم وطن که در نزدیک سینما سعدی  توسط مزدوران از ماشین به زور پایین کشیده می شود، خشم مردم شعله ور می شود و با مزدوران درگیر می شوند . این هم وطن از دوستان خود در نزدیکی مسجد قبا نقل می کند که آنجا نیز بر اساس فراخوانهای داده شده، مردم تجمع کرده بودند.
تهران – شعارنویسی روی اسکناس ها علیرغم اولتیماتومهای بانک مرکزی و رژیم , همچنان ادامه دارد , رژیم اعلام کرده بود که از 17دی به بعد اسکناسهای شعارنویسی شده را تحویل نمیگیرد، اما عملا این کار همچنان ادامه دارد .
تهران_ شایع است که خروج پول سرمایه داران  ازبانک ها به سردمداری رفسنجانی برای فشار آوردن به دولت انجام گرفته است (بانک ملی و ملت، بانکهایی هستند که بادولت احمدی نژاد همکاری میکنند) اگر هم حتی این اقدام باعث ورشکستگی بانک ملی و ملت نشود ولی بعنوان اهرم فشار و اینکه پول دست دولت نباشد، روش خوبی است.