هادی محسنی ـ افشای جنایت حکومت آخوندی پس از 8 ماه

افشای جنایت حکومت آخوندی پس از 8 ماه

هادی محسنی


 فیلم حمله وحشیانه نیروهای یگان ویژه، لباس شخصیها و نیروهای بسیج به کوی دانشگاه تهران که در شب 25 خرداد، صورت گرفت، پس از 8 ماه منتشر شد
4روز اسفند 88 سایت نوروز وابسته به باند مغلوب رژیم اعلام کرد که در این جنایت پنج دانشجو به شهادت رسیدند. این سایت بقیه داستان را چنین ادامه می دهد:
حمله به کوی دانشگاه به دستور سردار عزیزالله رجب زاده . در قسمتی از این فیلم، تصویربردار از سازماندهی نیروها و صدور دستور حمله به کوی دانشگاه توسط سردار عزیزالله رجب زاده، فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر می دهد. این درحالی است که رجب زاده در مراسم تودیع خود که ابتدای هفته برگزار شد، مدعی شده بود که افتخار او این است که در زمان مسئولیتش نیروی انتظامی نه کشت و نه کشته داد!

وی تاکید کرده بود که در حوادث پس از انتخابات کنترل تهران به سپاه سپرده شده بود. فیلم منتشر شده بر روی اینترنت نشان می دهد در ساعت 9 شب 24خرداد ماه تجمع خود را در داخل کوی دانشگاه تهران آغاز کردند.
ساعاتی بعد محوطه اطراف کوی به محاصره گارد ویژه درآمد. درگیریها در پشت میله های کوی و قبل از ورود نیروهای امنیتی به خوابگاه آغاز شده است.
دانشجویان از بالای پشت بام سنگ پرتاب می کنند و گارد ویژه هم از پایین شروع به پرتاب سنگ و شلیک گاز اشک آور می کند.
براساس قانون، نیروهای نظامی جز با دستور رئیس دانشگاه تهران اجازه ورود به دانشگاه و کوی را ندارند، اما نیروهای ضدشورش پس از ورود به کوی دانشگاه، دانشجویان را در محوطه بیرونی کتابخانه کوی بر روی هم تلنبار کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.
در این فیلم دردناک، خشونت اعمال شده از سوی نیروهای گارد ویژه تا آنجا است که حتی بسیجیهای مهاجم را نیز به اعتراض وا داشته است. آنها با اصرار از نیروهای یگان ویژه می خواهند که ضرب و شتم وحشیانه دانشجویان را متوقف کنند.
از ویژگی های این فیلم، تصویربرداری آن از سوی یکی از نیروهای حمله کننده به کوی است. این درحالی است که تاکنون تمامی فیلم های منتشر شده از حوادث پس از انتخابات با دوربینهای موبایل و به صورت غیرحرفه ای گرفته شده است.
گاز اشک آور، استفاده از گلوله های ساچمه ای، ضرب و شتم دانشجویان و تخریب اموال آنها فاجعه ای را به بار آورد که مجلس مجبور به دخالت شد و کمیته ای را برای بررسی این حوادث در نظر گرفت و قرار شد احمدی مقدم در مجلس حضور یابد.
با گذشت هشت ماه از این رویداد تلخ که منجر به شهادت ۵ نفر از دانشجویان شد هنوز هیچ محکمه ای برای عاملان آن برگزارنشده است.
البته شاید انتظار بی موردی باشد که چنین دادگاهی اصلا تشکیل شود. زیرا که ریشه اصلی این همه سرکوب بیرحمانه و وحشیانه در بیت العنکبوت ولی فقیه می باشد. در واقع بسیار روشن است که فرمانده اصلی و مسئول اول این جنایتها شخص خامنه ای است. ولی می توان یقین داشت که روزی، نه چندان دور، این دادگاه و دهها دادگاه دیگر تشکیل خواهد شد و اگر در این دادگاهها هستند که مجرمان ضرب و جرح و قتل و شکنجه دانشجویان ما باید پاسخ خود را به مردم ایران بدهند.