زینت میرهاشمی: خامنه ای چوب و پیاز را خورد و زندان لیبرتی را موشک باران کرد

روز شنبه 25 خرداد، زندان لیبرتی محل اقامت بیش از 3 هزار تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق موشک باران شد.

خبر شلیک موشک به لیبرتی و مجروح و شهید شدن تعدادی از ساکنان بی دفاع و غیر مسلح آن که هر وجدان بیدار را تکان خواهد داد، توسط ارگان سازمان ملل تایید شده است. موشک باران لیبرتی با توجه به پیشینه آن، در پیوند دستهای خونین مالکی و ولی فقیه معنی دارد. چرایی همزمانی این موشک باران و خروجی انتخابات نمایشی رژیم، نشان می دهد که خامنه ای که با نتیجه انتخابات هم چوب را خورده و هم پیاز را، می خواهد اعلام کند که همچنان در بر پاشنه تروریسم و ساخت سلاح اتمی می چرخد.
 
صحنه انتخابات فرمایشی به گونه ای رقم خورد که حسن روحانی عضو شورای امنیت رژیم، عضو مجلس خبرگان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بَرَنده شد. خامنه ای این بار هم قبل از تائید صحت انتخابات به وسیله شورای نگهبان به صحنه آمد و با صورتی که از سیلی سرخ شده، نتیجه را پذیرفت. اما با توجه به سخنان یک ماه گذشته خامنه ای و مسایلی که در مناظره های سوم مطرح شد، مشخص می شود که خروجی انتخابات فرمایشی به ولی فقیه تحمیل شده است.
 
در حکومت دیکتاتوری و به ویژه دیکتاتوری مذهبی و با توجه به قانون اساسی جمهوری اسلامی و شرایط مربوط به ریاست جمهوری، تمامی آن چه تحت عنوان انتخابات به صحنه می آید، آزاد، عادلانه و دموکراتیک نیست. بیهوده نیست که رژیم ایران هیچ گونه نظارت نهادهای بی طرف بین المللی را قبول نکرده است.
بدون نظارت نهادهای مردمی و ارگانهای بین المللی در ارگانهای رای گیری، به اطلاعیه های برگزار کنندگان این نمایش نباید اعتماد کرد.
افشاگری باندهای رقیب پیش از انتخابات در رابطه با اضافه کردن میزان رأیها برای بالا نشان دادن مشارکت مردم، تاکیدی بر این امر است.
هر کسی که از صندوق سر درآورد در تمامی رنجها، دردها و مصائبی که به مردم طی بیش از سه دهه اعمال شده است شریک است.
خامنه ای اگر تصمیم به نوشیدن جام زهر نگیرد، با توجه به تحریمها و مطالبات انباشه شده مردم، حسن روحانی هیچ اقدامی نمی تواند برای تغییرات جزیی هم انجام دهد. جبهه رفسنجانی، خاتمی، ناطق نوری و.... که در درون هرَم قدرت علیه کاندیدای سپاه و خامنه ای شکل گرفت اگر نتواند مساله تحریمها که به پروژه اتمی مربوط است را فیصله دهند، وضعیت مردم و کشور روز به روز فاجعه بارتر خواهد شد.
خامنه ای با موشک باران زندان لیبرتی این پیام را به همه می دهد که همچنان سیاست تروریستی خود را ادامه می دهد.
کشتار افراد بی سلاح و بی دفاع از طرف مزدوران مالکی وابسته به ولی فقیه جنایت علیه بشریت و محکوم است. انجام این جنایت در این زمان نشان از قدرت رژیم نیست بلکه هراس از نتایج شکست خامنه ای در مهندسی کردن نمایش انتخابات است.
برگرفته ازایران نبرد-یکشنبه 26 خرداد