آهنگ رام : اسلام مجاهدین، دنیای آزادگان

اسلام آخوندها دنیای سیاهی است. آنها در این دنیا هر نوع آزادی را به اسم خدا محدود یا سلب کرده ولی همیشه با نام «خداوند بخشنده مهربان» شروع می کنند.

با اسم خدا سرکوب، شکنجه، کشتار، سنگسار، قتل، دزدی، غارت، تجاوز، خیانت و جنایت میکنند ولی خدا را «مهربان»می خوانند. خدای آنها خونخوار است و آنها همه را از او می ترسانند  ولی او را «رحیم» خطاب می کنند. آنها با نام خدا اعدام میکنند و همزمان شعار «خداوند بزرگ است» را می دهند.
در دنیای امروز ما که کلمات وزن دارند و معنی آنها از اهمیت خاصی برخوردار است، اینچنین تفسیر واژگون، سیاه و غلط  آخوندها از واژه های «مهربان، بخشنده و بزرگ»به آنان کمک میکند تا بر سر قدرت بمانند و هر جنایتی را که می خواهند از این طریق مرتکب شوند. در دنیای آنها دین وسیله است، سلاحی است که به سمت مردم نشانه گرفته شده: «یا آنها به حرف ولی فقیه ارتجاع گوش میدهند یا در غیر این صورت با خدا دشمن اند چرا که او نماینده خدا بر روی زمین است و باید مجازات شوند و بعد از آن به جهنم بروند و تا ابد در آتش آن بسوزند ».
احتیاجی به آن دنیا نیست. آخوندها در همین دنیا هم جهنم را برای مردم ما و خیلی از کشورهای منطقه ایجاد کرده اند و خیال دارند این جهنم را با ساختن بمب اتم و صدور تروریسم برای مردم دنیا پیاده کنند.
آنها خوب میدانند که دین را تحریف میکنند و برای منافع خود از آن سوء استفاده میکنند. در دنیای آنها دین از دولت جدا نیست به همین خاطر هر جنایتی را که دولت انجام می دهد به نام و بر نام اسلام نوشته میشود.
زن در دنیای نا برابر آنها نصف مرد یا حتی کمتر محسوب می شود ولی  دو یا چند برابر او مجازات میشود. زن باید از دید آنها همیشه و همه جا  تاوان جنسیتش را پرداخت کند.
تفسیر آنها از آیات قرآن دروغ، تیره و تار، سراسر خرافات و عقب مانده است.
این دنیای عقب افتاده و فناتیک اسلام بنیادگرای آخوندی است که بر پایه دروغ و خیانت استوار بوده و هست و به همین خاطر محکوم به سقوط و فناست.
در مقابل، اسلام مجاهدین دنیای زیبایی است.
در اینجا همه آزاد هستند و حق زندگی کردن دارند. سرکوب، شکنجه و اعدام  ممنوع است.
اینجا دنیای عشق است. یک دنیای عادلانه است که در آن به زیباترین دستاوردهای بشر احترام گذاشته میشود و بر همین اساس مجاهدین عزیز با ظلم مبارزه کرده و در این راه قیمتش را هر چه باشد پرداخت میکنند. این را هم در اشرف و لیبرتی و هم در هر جای دنیا که هستند ثابت کرده اند.
( هدف والا که همان آزادی است، روشن بینی، کار و کوشش، اراده و پشتکار، فداکاری، امید و عشق  به مردم و رهبری بی نظیر رمز پیروزیهای  آنهاست.)
در این دنیای منظم و قانونمند زن و مرد با هم برابرند و از حقوق مساوی برخوردارند. اینجا دین از دولت جداست و به همه عقاید و ادیان احترام گذاشته میشود. خدا از دید مجاهدین، واقعأ بزرگ، بخشنده و مهربان است. هسته این دنیای متکامل انسان مترقی است. به همین خاطر است که در این جهان متمدن حقوق بشر بین المللی محترم شمرده میشوند.
ستونهای دین در اینجا بلند و پایه های آن محکمند. تفسیر آیات مختلف قرآن  توسط مجاهدین روشن، واقعی، مدرن و مطابق با دنیای پیشرفته امروز است.
این اسلام دموکراتیک تنها پا دزهر بنیادگرایی است و تنها راه مبارزه جدی با فاشیسم مذهبی آخوندی است.
در این دنیای پاک و ملکوتی دلها صافند، صفا و صمیمیت، دوستی و محبت، شرافت و صداقت همه جا احساس شده و نور همیشه بر ظلمت چیره میشود. این اوج زیبایی اسلام است. اینجا  دنیای آزادگان است. این اسلام روشن مجاهدین است و چون بر پایه خصلتهای معنوی استوار بوده و در عین حال دیدگاهها و عمل به  آنها در اینجا مترقی هستند به زودی و بدون شک بر اسلام بنیادگرای آخوندها پیروز میشود.