سینا دشتی:‌ آخوند های پارازیت پارازیت های آخوندی

حکومت ضد انسانی ولایت فقیه که برای خود وظیفه و آرمانی جز نابودی ایران و ایرانی نمی شناسد، در راستای حفظ پرده ی سانسور آخوندی به اعمالی دست میزند که در دنیا بی سابقه است.

در دهه های گذشته استفاده از پارازیت برای اخلال در امواج رادیوئی توسط کشورهائی مثل شوروی و اقمار آن، مورد استفاده قرار میگرفت.
با گسترش ماهواره و انتقال امواج از فرستنده های زمینی، به ماهواره های مختلف و دیجیتال شدن سیگنال ها، پخش پارازیت هم متحول شد. به طور عام سیگنال های ماهواره ای ضعیف هستند و امواج الکترو مغناطیسی پر قدرتی نیستند. اختلال در امواج از طریق تهاجم امواج به ماهواره فرستنده توسط قوانین بین المللی که توسط ITU، ارگان سازمان ملل متحد تدوین شده است ممنوع است. البته مواردی از تخلف در مورد کوبا و در سال ٢٠٠٥ توسط رژیم آخوندی که امواج سیمای آزادی را از طریق یک ایستگاه در شمال کشور را مورد تهاجم قرار داده بود، مورد توجه این ارگان قرار گرفته بود.
اما مدل دیگر اختلال در امواج الکترومغناطیسی تهاجم به گیرنده هاست. در این مدل ابزار پخش پارازیت روی دکل و یا به طور سیار در یک ماشین قرار میگیرد و با پخش امواج قوی تر از رسیدن امواج ضعیف تر ماهواره ای به گیرنده های منازل، جلوگیری میکند. این مدلی هست که رژیم از آن به طور گسترده ای استفاده میکند. رژیم مدعی است که این امواج خطر ناک نیستند. مقاله های علمی زیادی در این مورد وجود دارد، اما اکثر این مقالات به امواج الکترو مغناطیسی معمول در تلفون های همراه، وسائل آشپزخانه و wi fi و دستگاههای پرستی أشعه در بیمارستانها پرداخته اند و مطالعه ی ان محدود به مدت زمان کوتاه در محیط محصور آزمایشگاهی بوده است.
با این وجود، حتی در مورد این امواج ضعیف، ارگان ملل متحد با احتیاط برخورد کرده است و ان را در گروه B1 طبقه بندی کرده است که به این معنی است که "شاید منجر به سرطان بشود".
هیچ اطلاع دقیقی از قدرت امواج الکترومغناطیسی ایجاد شده توسط ارگان مسئول پارازیت (بخوان سپاه جنایتکاران) در دست نیست. بعضی از ارگانهای رژیم مجبور شده که اعتراف بکنند که بین ٤٠ تا ٦٠ درصد مردم تهران تحت تاثیر این امواج قرار دارند؛ اما از لحاظ علمی قابل توجه این است که تعداد قابل توجهی از مردم، در مدت اخیر، با اعلام عوارض جدید، بر این اعتقاد هستند که این امواج بر سلامت انها و کودکانشان تاثیر گذاشته است. در یک گزارش پزشکی از استان مرکزی، یک تیم تحقیقی، در یک گزارش بالینی، سه برابر شدن تعداد کودکان با نقص عضو مثل شکاف لب و ضعفهای موتوریک، به دنیا آمده اند. وزارت بهداشت کارش تکذیب این موارد و گزارشهای مشابه است. وزارت محیط زیست هم نقش دیگری را بازی میکند و میگوید نمیداند مسئول پخش این پارازیت چه ارگانی هست؟!!
بازی با سلامت روحی و در معرض خطر قرار دادن سلامت جسمانی دهها هزار هموطن از جنایات روزمره ی حکومتی است که در ترس از نور آگاهی و حقائق، مثل خفاش به تاریکی سانسور و پارازیت رو آورده است.
تظاهرات و تجمع مردم شیراز بیانگر واقعی این حقیقت زمان ماست که ملت ایران از پارازیتی بنام حکومت آخوندی سیر شده اند! هیچ موج الکترو مغناطیسی که رژیم برای لطمه زدن به مردم استفاده میکند، توان تاب آوردن در مقابل موج عظیم توده های خشمگین را نخواهد داشت!
مردم هم هیچ نیازی برای گفتن قبلی و اعلام قدرت خود ندارند، آن را در صحنه ی اصلی نبرد برای آزادی نشان خواهند داد.