هادی محسنی: "انفجار و تیراندازی" در مجلس و قبر خمینی

۱۷ خرداد ۹۵ برابر با ۷ ژوئن ۲۰۱۷ در مجلس و قبر خمینی، حادثه‌ای اتفاق افتاد که به خاطر پیامدهای آن مهم به نظر می‌رسد.

چون تناقضات رسانه‌های حکومتی بیدی است که معلوم می‌شود نمی‌توانند این دو حمله به قبر و مجلس خمینی را با نوع کارهای تروریستی داعشیها در سایر نقاط جهان تطبیق دهند. از جمله برخی‌ها می‌گویند عرب ایرانی نبودند، برخی‌ها هم اعلام کردند که هویت چهار داعشی ایرانی معلوم شده است. برخی رسانه‌های پاسداران از جمله تسنیم می‌گوید داعشیها نارنجک را زیر جنازه‌ها گذاشته بودند که دست زدند بیشتر تلفات گرفته شود. کسی نیست بگوید داعشیها اگر نارنجک داشتند پس چرا در مجلس و نقاط حساس آن پرتاب نکردند و... .

انتخابات ریاست جمهوری ولایت‌فقیه بدون دستیابی به اهداف مهندسی شده ولی‌فقیه و شرکا با شکست مواجه شد. جنبش دادخواهی اعلام شده از طرف مقاومت ایران آن انتخابات را با افشاگریها و فعالیت‌های بی‌سابقه در سراسر کشور به بن بست کشاند... از جمله مهندسی‌های اعلام شده در انتخابات این بود که رئیسی به ریاست جمهوری نصب شود و به‌عنوان جانشین خامنه‌ای، تمرین ولایت‌فقیه‌اش را هم انجام دهد.

بیش از ۵۰ کشور عربی، اسلامی به‌اضافه امریکا بدون دعوت از ایران به‌عنوان کشور اسلامی، تصمیمات آشکار علیه تروریسم رژیم ایران گرفتند. آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی‌های حاصل شده در دوران اوباما قطعنامه‌ای را تصویب کردند که حکومت ایران به‌عنوان پدرخوانده تروریسم و داعش به‌حساب آمده بود و ... .
در همچو شرایطی عوامل رژیم بازی چندش‌آور انفجار و تیراندازی‌ها در تهران را برنامه‌ریزی کردند.
نگارنده این تیراندازی‌ها یا بقول خامنه‌ای "ترقه‌بازی‌ها" را هم مهندسی شده ولایت به‌حساب میاورد تا لااقل شکست در انتخابات و انزوای منطقه‌ای و بین المللی اش را جبران کند.
این یادآوری مهم مقاومت را هم فراموش نمی‌کنیم که رژیم ایران در هر انتخابات و در هر شکستی گلوله‌هایش را بر سر اشرفی‌ها در عراق می‌ریخت ولی این بار هجرت بزرگ رزمندگان به آلبانی، توطئه‌های حکومتیان را ناکام گذاشت.
اما چرا اتفاقات مجلس و قبر خمینی واقعی به نظر نمی‌آید بلکه نوعی جبران شکست‌ها و بن‌بست‌ها و به انزوا کشانده شدن ولی‌فقیه در جهان و منطقه به نظر می‌آید:

- چرا این تاریخ را انتخاب کردند. در همین رابطه نظر فیس بوکی یک هم‌وطن از ایران را عیناً ذکر می‌کنم.:
" ... از همان لحظه‌ای که این خبر را شنیدیم باورمان نشد که این حمله به تنهایی مال داعش باشد. اکثر مردم باور نمی‌کنند. چرا داعش روز ۱۴ یا ۱۵ خرداد که عده‌ی کثیری از مردم نادان در حرم خمینی بودند حمله نکرده، روز خلوتو انتخاب کرده ... ."

- در همان روز اتفاق و " ترقه‌بازی", فردی مجروح از مهره‌های خود حکومت در مصاحبه با وزیر بهداشت ملأ روحانی در بیمارستان می‌گوید" موقع ورود ما را حتی نگذاشتند که یک خودکار داخل مجلس ببریم. چطور اونها با اسلحه به مجلس وارد شدند... ."

- کسانی که الفبای نظامی را بلد باشند می‌دانند که در همچو اتفاقی محال است تروریستی سلاح کوچک کشتار جمعی مثل نارنجک را همراه نداشته باشد که حملش در کمر و آسان‌تر از کلاشینکف است. وقتی به‌راحتی از حصارهای امنیتی رد می‌شود با یک نارنجک، کلی از نمایندگان ولایی را می‌تواند کشتار کند؛ اما بجای آن تروریست مفروض بگفته رسانه‌های حکومتی بیرون آمده و رهگذران بی‌گناه را گلوله باران می‌کند؛ که هر ایرانی وطنپرست همچو جنایاتی را به‌شدت محکوم می‌کند.
علاوه بر موردهای فوق حکومت می‌دانست که کنگره امریکا روز چهارشنبه تحریم‌های مهمی را برعلیه رژیم از جمله سپاه پاسداران ولایت‌فقیه را در برنامه‌اش گنجانده است که تصویب هم شد.

سؤال جدی پیش می‌آید که این جنایت عوام‌فریبانه برای جلوگیری از تصویب نهایی همچو قطعنامه‌ای نبود؟. چون هنوز مماشات شقه‌شقه شده مثل خود رژیم، چنین امیدی را شاید در دل خامنه‌ای و اطلاعات بدنامش ایجاد کرده بود.

لابی‌های رژیم جمهوری اسلامی ایران هم هنوز نفسی دارند که امیر احمدی دلال لابی‌های حکومت ایران در امریکا در آخرین سفرش به ایران، قبل از انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران، در مصاحبه با یک اطلاعاتی در هتل استقلال تهران گفته بود که بعد از اوباما لابی‌های جمهوری اسلامی ایران در امریکا بی‌پدر شده‌اند و ... .
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، ریختن خون بی‌گناهان را تحت هر عنوان محکوم کرد و گفت: عملکرد داعش آشکارا به نفع ولایت‌فقیه است و خامنه‌ای برای برون‌رفت از بن‌بست و انزوای منطقه‌ای و بین‌المللی قویاً از آن استقبال می‌کند. بانی و حامی شماره ۱ تروریسم، بدین‌وسیله می‌خواهد مزورانه جای جلاد و قربانی را عوض نموده و بانکدار مرکزی تروریسم را قربانی جلوه دهد"... . (اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران ۱۸ خرداد ۱۳۹۶).