واشنگتن تایمز-اعضای فعلی و قبلی سنا و کنگره برای حفاظت کمپ اشرف سخنرانی کردند

واشنگتن تایمز: در تظاهرات بزرگ برای حفاظت از اشرف اعضای فعلی و قبلی  سنا و کنگره مقامات دولتهای جمهوریخواه و دموکرات و افسر ارشد آمریکا در حفاظت کمپ اشرف سخنرانی کردند.

واشنگتن تایمز22آذر، نوشت: در بیرون کاخ سفید جمعیت بزرگی از تظاهرکنندگان در حمایت از تبعیدیان ایرانی در کمپ اشرف تجمع کردند . دولت عراق 31دسامبر را به‌عنوان ضرب‌الاجل برای بستن این کمپ که اعضای مجاهدین خلق را در خود جای داده، تعیین کرده است.
مریم رجوی برای تظاهرکنندگان از پاریس سخنرانی کرد و  گفت دولت مالکی عراق را به حیات‌خلوت رژیم ایران تبدیل کرده است.
مریم رجوی افزود مردم ایران  درباره عملکرد دولت ایالات متحده بر مبنای عملکرد آن قضاوت خواهند کرد. دولت آمریکا می‌توانست از کشتار جلوگیری کند.
اعضای فعلی و قبلی کنگره وسنا، مقامات دولتهای جمهوریخواه و دموکرات و یک وزیر عراقی درکابینه علاوی و یک افسر ارشد ارتش آمریکا که فرمانده حفاظت در کمپ اشرف بوده است، در این تجمع سخنرانی کردند.
سناتور رابرت توریسلی در اظهاراتی خطاب به مالکی گفت ما نجنگیدیم و کشته ندادیم که شما تمامیت عراق را به ملاهای ایران تحویل بدهید.
فرماندار تام ریج اولین وزیر امنیت آمریکا در دولت جرج بوش از دولت  اوباما خواست مجاهدین خلق را از لیست خود خارج کند.
ژنرال دیوید فیلیپس فرمانده ارشد نیروهای آمریکا در کمپ اشرف، گفت او هیچ سندی دال بر این‌که ساکنان این کمپ با اعمال تروریستی ارتباط داشته باشند، نیافته است.
فرماندار ادوارد رندل توصیه کرد تفنگداران آمریکا در عراق بمانند تا امنیت ساکنان کمپ اشرف را تضمین کنند.
لوئی فری که به‌عنوان مدیر اف.بی.آی در دولت بیل کلینتون و دولت جرج بوش خدمت کرده است، درمورد یک حمله جنایتکارانه دیگر هشدارداد.
لویی فری همچنین گفت: شوک آور است که مالکی، العامری را با هیأت خود به واشنگتن آورده است.
به گفته لویی فری العامری به‌عنوان فرمانده سپاه پاسداران در گروه بدر که مأموریتش عملیات تروریستی در عراق بوده، خدمت کرده است.
تامی ویتور (vietor) سخنگوی کاخ سفید از تأیید اینکه آقای العامری هم جزو هیأت عراقی هست اکراه نشان داد.