واشینگتن تایمز: جنایت تروریستی نیروی قدس و پرده پوشی دولت اوباما

واشینگتن تایمز برای اولین بار در یک افشاگری تکان دهنده، جنایت تروریستی نیروی قدس دربنغازی لیبی و افتضاح پرده پوشی دولت اوباما را برملا کرد.

بدنبال حملات بنغازی که در آن 4 آمریکایی کشته شدند، ژنرال فلین  مدیر آژانس اطلاعات دفاعی، جامعه اطلاعاتی را مامور تهیه اطلاعاتی درمورد شرکت رژیم ایران در این حمله کرد.
یک گزارش بسیار محرمانه در 21 سپتامبر، در پاسخ به درخواست این تحقیق تهیه شد.
در جمعبندی این گزارش، درمورد یک عملیات ویژه اطلاعاتی دررابطه با نیروی منفور قدس توضیح داده شده بود.
ژنرال فلین به واشنگتن تایمز گفت: بدلایل محرمانه وی نمی تواند درمورد محتوای گزارش نوشته شده بحث کند. منابع مطلع می گویند نیروی قدس تحت پوشش امدادرسانان هلال احمر در لیبی دست به عملیات علیه سفارت آمریکا زد.
تیم هلال احمر در تاریخ 30 ژوئیه 2012 از تهران به بنغازی رسید که بظاهر برای تامین کمک های انساندوستانه به رژیم انقلابی لیبی بعد از سقوط قذافی بود.
 یک فسر امنیتی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا می گوید:همه می دانستند که نیروهای رژیم ایران در بنغازی هستند. بخصوص زمانی که تیم هلال احمر توسط انصار الشریعه ” ربوده” شد .
این ” آدمربایی” یک عملیات فریب بود که بدقت صحنه سازی شده بود تا سازمان سیا را از عملیات نیروی قدس منحرف کنند.
آنها در واقع نیروهای عملیاتی قدس بودند. آدمربایی اینطور ترتیب داده شده بود که آنها به گروگان گرفته شده اند. درحالی که عملاً از انظار دور می ماندند تا بتوانند مخفیانه حمله به مجتمع آمریکا را هدایت کنند.
ما از روابط میان رابطین می دانستیم که نیروهای رژیم ایران به شبه نظامیان استفاده از خمپاره و تهاجم به ساختمان سفارت آمریکا را آموزش داده اند. آنها مراقبت پیچیده ای را روی کنسولگری گذاشته بودند و تمام این کار را درحالی که به ظاهر ” گروگان ” بودند انجام می دادند.
افسر سازمان سیا می گوید به ما گفته شد در مورد این عملیات چیزی نگوییم.
دو تن از نیروهای بریده وزارت اطلاعات رژیم ایران بعداً نقشی را که درتیم عملیاتی هلال احمردر بنغازی بازی کردند افشا کردند. آنها گفتند یک رابط حامل 8 تا 10 میلیون دلار اسکناس های 500 یورویی سه هفته قبل از حمله رسید. این پول را بین رهبران انصارالشریعه که توسط رژیم ایران کنترل می شوند، توزیع کردند. فرماندهان نظامی آمریکا نیز رسیدن پول از ایران برای انصار الشریعه را تأیید کردند. تاکنون، جامعه اطلاعاتی آمریکا از اشاره به رژیم ایران در بنغازی امتناع کرده است. تاکنون نقش رژیم ایران در این عملیات و کشته شدن سفیر آمریکا و چند تن از کارکنان سفارت، پرده پوشی شده است