سکای نیوز: نیکی هیلی: رژیم ایران کماکان رژیمی حامی تروریسم است

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت:‌ ما امداد رسانی رژیم ایران به شبه نظامیان تروریستی را قطع می کنیم, حزب الله یک گروه تروریستی است که مورد حمایت رژیم ایران است.

رژیم ایران و حزب الله با هم کار می کنند تا بنیادگرایی را در خاورمیانه منتشر کنند این موضوعی است که بایستی در شورای امنیت مورد بحث قرار بگیرد ولی آمریکا منتظر پاسخ نمی ماند. ما سپاه پاسداران واداره اطلاعات رژیم ایران که از رژیم اسد حمایت می کنند را مجازات کردیم, همچنین تعدادی از گروههای مرتبط به آنها در بحرین را مجازات کردیم, رژیم ایران کماکان رژیمی حامی تروریسم است و ما مجازات علیه رژیم ایران را بدلیل حمایتش از تروریسم و ناامن کردن منطقه را افزایش می دهیم.
دولت آمریکا با همپیمانش تلاش می کنند که کمک رسانی رژیم ایران به گروههای تروریستی را قطع کنند. همه کشورهای شورای امنیت می بایست در مقابل رژیم ایران بایستند.
برنامه موشکی رژیم ایران امنیت منطقه را تهدید می کند و از همه کشورهای می خواهیم که قطعنامه ۲۲۳۱ را به اجرا در بیاورند که مانع فروش موشک و یا خرید موشک می شود قطعنامه ۲۲۱۶ بایستی هرچه به رژیم ایران بر می گردد را مورد مجازات قرار داد و اگر رژیم ایران این قطعنامه ها را نقض کند باید به آن پاسخ بدهیم. ما باید رفتار خصمانه رژیم ایران وحزب الله را متوقف کنیم.
مسئله فلسطین اولویت دارد ولی فعالیت های انهدامی حزب الله و رژیم ایران نیازمند توجه بیشتر از طرف ما می باشد و نیاز به فعالیت ما دارد.
تلویزیون اسکای نیوز ۳۱ فروردین ۹۶