فاکس نیوز ـ رژیم ایران بزرگترین منبع ترور در جهان

رژیم ایران بزرگترین منبع ترور در جهان است و قابل مقایسه با نازیهای آلمان است.

کاخ سفید بازهم به رژیم ایران اخطار داد و اعلام کرد هم در حال بررسی توافقنامه اتمی است...
استیو فوربز، سردبیر: «... رژیم ایران یک رژیم مهاجم است، بزرگترین منبع ترور در جهان است و حالا هم تلاش می کند تبدیل به یک قدرت اتمی شود. وجود قدرتهای سرکش اتمی در جهان، برای آینده فاجعه بار است...».
مایک اوزانیان، سردبیر نشریه نشنال: «رژیم ایران با نازیهای آلمانی قابل مقایسه است. من معتقدم رژیم ایران پتانسیل آن را دارد که در آینده تبدیل به مشکل بسیار بزرگی شود...».
دولت اوباما به رژیم ایران امکان دسترسی به دهها یا صدها میلیارد دلار را داد. حتی جان کری یکی از اعضای دولت اوباما مجبور بود اذعان کند که بخشی از این پول صرف تامین مالی تروریستها شد.
جسیکا تارلو، استراتژیست: «بله، هیچکس نمی تواند این واقعیت را نادیده بگیرد... ما می دانیم که رژیم ایران حامی دولتی تروریسم است...».
بدترین چیز، این احتمال است که اتمی و تروریسم در یک نقطه به هم ملحق شوند. آنها با حزب الله سر و کار دارند و برخی می گویند آنها حزب الله را بوجود آوردند.
نیکی هیلی: اگر صادقانه در مورد درگیری خاورمیانه صحبت کنیم، باید با عامل اصلی شروع کنیم و آن هم رژیم ایران و شبه نظامیان شریک آن، حزب الله است...
الیزابت مک دونالد، موسس فاکس بیزینس دات کام: «رژیم ایران در حال بی ثبات کردن لبنان، یمن، سوریه و عراق است. حزب الله بسیار فعال است و برای انجام فعالیتهای تروریستی، سلاحهای خود را در مساجد و بیمارستانها قرار می دهد. به همین دلیل نباید اجازه بدهید رژیم ایران موشکهای اتمی داشته باشد. همین و بس. ...».
رژیم ایران سلولهای تروریستی در همینجا یعنی آمریکا داشته است. یکی از آنها در سال ۲۰۰۱ بود اما بدلیل حملات ۲۰۰۱، چندان در مورد آن نشنیدیم...
الیزابت مک دونالد: تهدید اتمی، تهدیدی عظیم و هولناک است... اوباما اساسا می گفت ما درگیر نخواهیم شد، مرز سرخی که در مورد سوریه کشیدم را فراموش کنید، زیرا در آن موقع، داشت مخفیانه روی توافقنامه اتمی با رژیم ایران کار می کرد به همین دلیل نسبت به سوریه سخت نگرفت تا با رژیم ایران مماشات کند.