تظاهرکنندگان در سیدنی استرالیا موج اعدام های اخیر در ایران را محکوم کردند

ایرانیان آزاده هوادار مقاومت ایران همراه گروهی از  حامیان استرالیایی مقاومت ایران در حمایت از قیام مردم شجاع ایران و محکومیت موج اعدامهای اخیر و همبستگی با زندانیان سیاسی, و هم چنین حمایت از اشرفیان قهرمان روز شنبه 10 بهمن یک تظاهرات اعتراضی درهاید پارک بزرگ در سیدنی بر گزار کردند .

برنامه ابتدا با سرود ای ایران با صدای بانوی آواز ایران خانم مرضیه آغاز شد . آنگاه بیانیه انجمن دفاع ازدموکراسی و حقوق بشر درایران قرائت گردید آنگاه دوتن از حامیان مقاومت ایران در محکو میت اعدام دوتن از هموطنانمان در ایران توسط رژیم ددمنش اخوندی سخنانی ایراد کردند .
اولین سخنران آقای پیتر مورفی سخنگوی ائتلاف صلح وعدالت در سیدنی و رییس انجمن حامیان استرالیایی مقاومت ایران بود.
آقای پیتر مورفی حمایت خود را از جنبش آزادیخواهانه مردم ایران ابزار و خشم و ناراحتی خود را از موج اعدامهای اخیر را در ایران اعلام کرده و آنرا بشدت  محکوم کرد و آنرا نشانه ضعف و ناتوانی رژیم در مصاف با قیام دلیرانه مردم ایران که سرتسلیم ندارد, دانست. ایشان افزودند که رژیم ایران با گرفتن خون بیشتر و بیشتر از مردم بپاخاسته ایران به جامعه جهانی اثبات می کند که چه رژیم غیرقانونی و نامشروعی می باشد که نمایندگی هیچکس الا نماینده یک طرز تفکر بنیادگرا می کند.
این چه ظالمانه است که جامعه جهانی و جامعه استرالیا این اعدامها را محکوم ننماید, چرا که اگردر طول چند روزو چند هفته  آینده رژیم را مجبور به عقب نشینی نکنیم, این اعدامها توسط رژیم جنایت کار تهران افزایش خواهند یافت.
 
هفته آینده, مانند چنین روزی سالروز 19 بهمن می باشد. روزی که در سال 1981 پایگاه مرکزی اصلی سازمان مجاهدین در تهران مورد حمله قرار گرفت. یکی از زنانی که دراین یورش به شهادت رسید, اشرف  بود. اشرف اکنون نام شهری در عراق است که زنان و مردان ایرانی برای سالیان است که علیه رژیم ایران و استقرار دمکراسی و آزادی مبارزه می کنند. امروز با زنده نگه داشتن یاد همه کسانی که جانشان را برای آینده ای بهتر برای ما و بچه هاو نوادگانمان فدا کرده اند, دوش به دوش اشرفیان برای پایان بخشیدن به این رژیم جنایتکار می ایستیم.

روز 22 بهمن نیز سالگرد پیروزی انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران در سال 1357 است , بی شک دراین روز موج تظاهرات مردم در داخل ایران آعاز می شود که همگی خواهان سرنگونی رژیم ایران هستند.
پس از سحنان پر شور آقای پیتر مورفی  آقای آین رنتال رییس کانون ائتلاف پناهندگی دراسترالیا که در زمینه حقوق پناهندگان خارجی در استرالیا فعال است بنمایندگی از کانون ائتلاف پناهندگی  سخنانی ایراد کرد ایشان اعتراض خود را به اعدام دوتن از هموطنانمان اعلام کرده و گفت :
ما اعدام دو نفراز دستگیری شدگان قیام اخیر درایران و همچنین صدور احکام مشابه برای 5 نفر دیگر را در قویترین صورت محکوم می کنیم. این اعدام های بیانگر روزشماری پایانی این رژیم مانند همه رژیمها دیکتاتوری می باشد. این روزها, روزهای پایانی ملاها می باشد, چرا که در درون ایران یک جنبش مردمی وجود دارد, جنبشی در خیابانها که به تمامیت ملاها نه می گوید و خواهان سرنگونی آن و حمایت از حقوق دمکراتیک هسنند.
ایشان سپس افزود: قیام مردم ایران از سال پیش در شهرهای تهران, شیراز, اصفهان و درتمام ایران و بعد از انتخابات تقلبی ریاست جمهوری آغازشد. مردم ایران خواهان بسیاری بیش از آنچه که این رژیم خواهان آن می باشد, هستند. مردم ایران خواهان حقوق زنان, حقوق کارگران, حقوق اقلیت های سیاسی و یک آزادی واقعی می باشند.
در این مدت ما شاهد بوده ایم که چگونه این رژیم در خیابانها و به وحشتناکترین صورت مردم خود را سرکوب نمود.
آقای رنتال در قسمتی دیگری از سخنان خود گفت که حمایت دولت امریکا و سکوت آقای باراک اوباما بود که اجازه داد که نوری المالکی در عراق علیه پناهندگان ایرانی در شهر اشرف, مرتکب جنایت علیه بشریت شود. او سکوت و عدم محکومیت قوی این جنایات در ایران را توسط دولت استرالیا و آقای کیون راد, نخست وزیر را همجنین محکوم نمود و دولت استرالیا را فرا خواند که دراین مبارزه واقعی درکنارمردم ایران که برای صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه و همه جهان مبارزه می کنند, بایستد و جنایات این رژیم را محکوم نماید.


سپس برنامه با قرائت اطلاعیه های مهم شورای ملی مقاومت ایران ادامه یافت .
هم چنین در محل آکسیون سیدنی نمایشگاه عکسی از سرکوب و حشیانه رژیم ملایان درایران بر پا شده بود که توجه شهروندان استرالیایی را جلب نمود .