تظاهرات هواداران مجاهدین در لندن: فراخوان به جامعه بین المللی برای توقف اعدامها

صبح امروز (پنجشنبه 15 بهمن) هوادران مجاهدین و مقاومت ایران با تجمع در مقابل نخست وزیری بریتانیا درلندن ضمن ابراز حمایت خود از قیام سراسری مردم ایران سرکوب وحشیانه و اعدامهای ضدبشری توسط رژیم خمینی را محکوم کرده و از سازمان ملل و اتحادیه اروپا و دولت بریتانیا خواستار اتخاد اقدامات فوری جهت توقف این جنایات شدند.

 برایان بینلی: من یک محاربم
در این گردهمایی آقای برایان بینلی نماینده مجلس عوام بریتانیا از حزب کارگر و عضو کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران شرکت و سخنرانی نمود.
وی در سخنان خود گفت : «در ابتدا میخواهم به میلیونها جوان ایرانی که در ماههای اخیر اراده خلل ناپذیرخود را برای پایان دادن به حکومت جبار ملایان نشان داده اند درود بفرستم.
شجاعت آنها به ما در پارلمان بریتانیا انگیزه می دهد که بر دولت خودمان فشار بگذاریم تا از تغیر دموکراتیک در ایران بدست مردم و مقاومت ایران حمایت کند.
رژیم ملایان هفته گذشته دو نفر را به اتهام ساختگی محارب اعدام کردند و میخواهند 9 نفر دیگر را نیز به همین اتهام اعدام کنند. محاکمه نمایشی این 9 نفر که رژیم میگوید هوادار گروه اصلی آپوزیسیون دمکراتیک مجاهدین خلق هستند مرحله جدیدی از افزایش سرکوب است».
وی در ادامه گفت: «در تاریخ 18 ژانویه ملا صلواتی دادستان رژیم گفته که از آنجایی که مرکزیت مجاهدین هنوز وجود دارد بر اساس ماده 186 قانون مجازات اسلامی که در مورد سازمان مجاهدین صادق است تمامی اعضا و هوادران آن محارب هستند, اگر اینچنین است من هم محارب هستم و به اینکه یک محارب بر علیه چنین رژیمی شیطانی هستم افتخار می کنم».
آقای بینلی سپس افزود: «با وجود تاکتیک سرکوب, مردم شجاع ایران به اعتراضات خود برای تغیر رژیم ادامه داده اند و عکسهای خامنه ای و رفسنجانی را میسوزانند.
نمایندگان مجلس وحقوقدانان و جمعیت های مختلف در سراسر جهان رژیم و قوانین قرون وسطایی و قضاییه آنرا که آلت دست ماشین سرکوب شکنجه و اعدام هستند را محکوم کرده اند.
ما از دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت خواهان اتخاذ تصمیم های لازم الاجرا برای پایان دادن به این روند جنایتکارانه در ایران هستیم».
آقای بینلی در پایان گفت: «من از دولت خودمان خواهان اتخاذ موضعی قوی در قبال تظاهرات دمکراتیک مردم ایران و همچنین سرکوب خشونتبار آن توسط رژیم هستم. سیاست استمالت که رژیم ایران را در حمایت تروریسم و تولید سلاح اتمی و ارتکاب به چنین جنایاتی بر علیه مردم خودش تشویق میکند را کنار بگذارد. دولت ما باید یک سیاست قاطع در قبال رژیم و همزمان با آن حمایت از جنبش آپوزیسیون را اتخاذ کند, از تمامی ابزار سیاسی و دیپلماتیک و اقتصادی برای فشار گذاردن بر رژیم جهت پایان دادن به اعدام زندانیان سیاسی در ایران استفاده کند, و بریتانیا و اتحادیه اروپا باید روابط اقتصادی و دیپلماتیک خود با ایران را تا پایان دادن به شکنجه و اعدام قطع کنند».

سخنان آقای بینلی بسیار مورد توجه شرکت کنندگان در این تظاهرات قرار گرفت.