تظاهرات هموطنانمان در استرالیا در حمایت از قیام مردم ایران

در استرالیا علاوه بر تظاهراتی که روز 22بهمن در مقابل پارلمان سیدنی توسط حامیان مقاومت و ایرانیان آزاده برگـزار شد،
در یکی از سالنهای پارلمان ایالتی نیو سایت ولز (سیدنی) جلسه ای به ابتکار سه تن از نمایندگان حزب حاکم کارگر و از حزب سبزها و هم چنین جمعی از ایرانیان آزاده مقیم سیدنی برگزار شد
خانم سیلویا هیل از حزب سبزها طی سخنانی گفت:
ما باید حکومتی درایران داشته باشیم که از آن مردم باشد. یک جمهوری که حقوق همه مردم ایران از جمله سازمان مجاهدین و دیگر نیروهای سیاسی را که ازحمایت مردمی برخوردارند, برسمیت بشاسد.
در این جلسه . پیتر مورفی رییس سازمان خیریه سرچ فاندیشن و سخنگوی ائتلاف صلح و عدالتٴ طی سخنانی در همبستگی با قیام مردم ایران و مقاومت سراسری گفت
اکنون زمان آن است که روابط دیپلوماتیکمان را با رژیم متوقف کنیم. الان زمان آن است که شورای امنیت سران جنایتکار این رژیم را به یک دادگاه بین المللی بخاطر جنایت علیه بشریت بکشاند.
دولت استرالیا باید یک فراخوان برای پایان دادن به محدودیت های حاکم براشرفیان بدهد.
در واقع باید یک قدم جلوتر برویم و بگوئیم که زمانی است که دولت استرالیا به برقراری رابطه با شورای ملی مقاومت روی بیاورد.
 فیل گلدیننگ رییس سازمان ادموند رایس سنتر ضمن همبستگی با قیام مردم ایران خواستار دخالت دولت استرالیا برای دفاع از حقوق اشرفیان شد و چهار خواسته را مطرح کرد. و صحبت هایشان را با چهار خواسته به پایان رساند.
- ارجاع سران رژیم برای یک دادگاه بین المللی به شورای امنیت سازمان ملل
- دولت استرالیا باید هرآنچه در توان دارد را برای کمک به مردم ایران انجام بدهد
- یونامی باید حفاظت از اشرف را بعهده بگیرد

سخنران دیگر این گردهمایی، خانم دکتر مریدیس برگمن شهردار و عضوشورای شهر سیدنی بود . وی ضمن حمایت ازراه حل سوم خانم مریم رجوی گفت:
راه حل ایران حمایت از اپوزیسیون سازمان یافته, سکولارو مورد حمایت مردم می باشد . ازهمه مهمتر اینکه این مقاومت توسط یک زن رهبری می شود.