تلویزیون صدای آمریکا: تظاهرات هواداران مجاهدین در لس آنجلس و واشنگتن

لس آنجلس, بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیا که بیشترین شمار ایرانیان و آمریکاییان ایرانی تبار در آنجا زندگی می کنند دیروز شاهد برگزاری تظاهراتی به نشانة ابراز همبستگی با مردم ایران و پشتیبانی از خواسته های آنان برای استقرار دموکراسی و آزادی در ایران بود.

 تلویزیون صدای آمریکا  25 بهمن 88:
گزارش: (صحنه های تظاهرات هواداران مجاهدین در لس آنجلس)
 یک آقا: علت گردهمایی ما اینجا برای حمایت ایرانیان داخل کشور است و این که بهشون بگیم که ما صدای شما هستیم, می تونیم صداشون رو تو دنیا برسونیم و از خواسته هاشون حمایت کنیم.
یک خانم: زندانیهای سیاسی رو می گیم که باید آزاد بشن, باید آزادی سخن باشه در ایران, باید آزادی مطبوعات باشه در ایران, باید آزادی زن و مرد, یعنی همه برابری داشته باشند, چه در کار و برای زنان مخصوصاً که بیش از همه به اصطلاح ستم مضاعف شده بهشون.
یک مرد جوان که عکس خواهر مریم روی سینه اش است: من آمدم اینجا برای اعلام همبستگی با جوونهای ایرانی و چه اتفاقاتی که براشون افتاده و این که اعلام همبستگی کنم با اونا.
یک خانم جوان: ما امروز اینجا جمع شدیم برای این که حمایت خودمان را از جنبش دانشجویان و تمام مردم ایران که علیه دیکتاتوری خامنه ای و جمهوری اسلامی به پا خاسته اند, از اونا حمایت کنیم.یک آقا: ما اینجا جمع شدیم تا از قیام قهرمانانة مردم ایران حمایت کنیم و بگیم بهشون که ما پشتیبان شما هستیم و تا اینجایی که بتونیم از قیام شما حمایت می کنیم برای تغییر رژیم در ایران و آوردن یک رژیم دموکراتیک در ایران. (تلویزیون صدای آمریکا پس از این مصاحبه ها با نشان دادن تصاویر تظاهر کنندگان هنگامی که سرود ای ایران پخش می شود و آنها آرم و در حالیکه تظاهرکنندگان آرم ارتش آزادیبخش و پرچم شیروخورشید نشان ایران را تکان می دهند, تصویر آقای آندرانیک هنرمند برجسته میهنمان را در میان تظاهرکنندگان نشان می دهد)

گزارش از واشینگتن:
مجری: واشنگتن پایتخت آمریکا در تعطیلات آخر هفته صحنة برگزاری تظاهرات جداگانة دو گروه از ایرانیانی بود که به رغم عقاید سیاسی متفاوت در واکنش به وقایع مرتبط با سی و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در ایران اتفاق نظر داشتند.
 در سی و یکمین سالگرد انقلاب 57 واشنگتن دی.سی روز شنبه شاهد دو تظاهرات و راهپیمایی مختلف بود. از 22بهمن در مجموع چهار تظاهرات (صحنه هایی از تظاهرات هواداران مجاهدین را نشان می دهد) در مخالفت با حکومت حاکم بر ایران در پایتخت آمریکا برگزار شده است. عده یی از اعضا و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران برای دومین بار در روزهای اخیر گردهم آمدند.
مسلم اسکندر فیلابی: (روی صفحه تلویزیون نوشته مسلم اسکندر فیلابی ـ شورای ملی مقاومت) ما ایرانیانی هستیم که در خارج زندگی می کنیم و آمدیم برای دفاع از حق مظلومیت ملتی بزرگ که اسیر یک مشت آخوند جنایتکار شدند. این آخوندها نه مذهب دارند, نه ایرانی هستند, نه انسانند, نه فرهنگ ایرانی را دارند. مردم ایران را به ستوه آوردند. هزاران نفر را اعدام و شکنجه و زندانی کردند. در داخل ایران مردم شعار مرگ بر خامنه ای می دهند و این شعار را ما در خارج از ایران, در جلوی کاخ سفید در آمریکا و در جای جای این دنیا مردم ایران جمع شدند و حمایت می کنند از داخل ایران, از نبردی که داخل ایران مردم می کنند با این جنایتکاران.
شیرین نریمان: و همچنین از دولت اوباما بخواهیم که یک, مذاکره را بگذاره کنار و یک سری تدابیر خیلی سنگین تری را, یک سیاست جدیدی را نسبت به ایران انجام بده. تحریم بگذاره, تحریم اقتصادی, تحریم دیپلوماتیکی, تحریم برای بنزین. اینها به رژیم فشار می آورد, رژیم الان توی نقطة خیلی ضعیفی هستش و اگر همین ادامه پیدا بکند, این رژیم به زودی از بین می ره و ما  اینجا هستیم که از دولت اوباما بخواهیم که مذاکره با رژیم ایران را بگذاره کنار.