تظاهرات درکپنهاک ـ محکومیت توطئه علیه اشرف و در حمایت ازقیام

روز شنبه اول اسفندماه هموطنان آزاده و حامیان مقاومت ایران دردانمارک درحمایت از قیام مردم ایران و در اعتراض به حضور مزدوران وزارت اطلاعات با همدستی مالکی و مزدورانش در عراق، درمقابل درب اشرف, یک تظاهرات اعتراضی در برابر دفتر سازمان عفو بین الملل برگزار کردند.
این تظاهرات با پخش سرود ای ایران آغازگردید. سپس حاضرین انزجار خود را نسبت به عملکرد مالکی و مزدورانش با شعارهای کوبنده ای اعلام کردند و از دولت دانمارک و جامعه جهانی خواستند که این حرکت غیر انسانی را محکوم کنند.
هموطنان و حامیان اشرف در این تظاهرات با شعارهای کوبنده، توطئه های رژیم آخوندی و دولت مالکی را محکوم کردند.
آنها شعار می دادند:
مالکی حیا کن اشرف را رها کن ,مرگ بر دیکتاتور چه اشرف چه تهران ,مالکی شرمت باد مزدور بسیجی توطئه ات محکوم است
اشرفی قهرمان حمایتت میکنیم - توطئه مالکی علیه شهر اشرف محکوم است محکوم است .
توطئه آخوندی علیه شهر اشرف محکوم است محکوم است .
اشرفی قهرمان قسم به خون شهدا حمایتت می کنیم.
تظاهرکنندگان که عکس بزرگی از نماد شهراشرف دردست داشتند با صدای بلند ورسا اعلان کردند:؛ ما به محاصره اشرف و جلوگیری از ورود کامیونهای مواد غذایی به اشرف، به شدت اعتراض می کنیم. ما این عمل ضدانسانی را به شدت محکوم کنیم و خواستار اتخاذ تصمیمات فوری توسط جامعه جهانی برای لغو محاصره اشرف هستیم. شعارهایی که تظاهرکنندگان با صدای بلند ومحکم ورسا می دادند که توجه شهروندان و عابران را بخود جلب می کرد: ایرانی سرفرازه به اشرفش مینازه, اشرف اشرف شهرشرف, ننگ ننگ ننگ براین بند وبست
تظاهرکنندگان همچنین در همبستگی با قیام مردم ایران شعارهایی سر دادند از جمله: فریاد هرایرانی آزادی آزادی, ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد, ما زن ومرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم مرگ بردیکتاتورمرگ برخامنه ای, زندانی سیاسی آزاد باید گردد. مرگ براصل ولایت فقیه
تظاهرکنندگان، ملل متحد و ارگانهای مدافع حقوق بشر را به دخالت فوری برای نجات جان دستگیرشدگان فراخواندند.
درپایان تظاهرکنندگان شروع به راهپیمایی کردند که مورد توجه شهروندان دانمارکی قرار گرفت آنان دسته دسته میایستادند وحمایت خود را از خواسته های تظاهرکنندگان نشان می دادند.