تظاهرات هوادران مقاومت درمقابل کنسولگری عراق در لندن

روز پنجشنبه 13 اسفند ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت ایران در لندن در مقابل کنسولگری سفارت عراق ضمن برگزاری یک تظاهرات اعتراضی خشم و نفرت خود را از اقدامات مزدوران رژیم آخوندی به پشتیبانی نوری المالکی برگزار کردند.

 


در این تظاهرات تصاویر منحوس خامنهای و احمدینژاد و مالکی توسط تظاهرکنندگان به آتش کشیده شد.
آنها ضمن پاره کردن عکسهای این جنایتکاران لگدکوب کردن آنها  منجمله شعار می دادند:
مالکی حیا کن     اشرف را رها کن
مالکی حیا کن     مزدوری را رها کن
آوردن مزدوران جلوی درب اشرف محکوم است محکوم است
دولت عراق شرمت باد شرمت باد
مرگ برخامنه ای چه اشرف , چه تهران

در این تظاهرات آقای برایان بینلی نماینده مجلس عوام بریتانیا از حزب محافظهکار و عضو کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران ازسوی همکاران پارلمانی خود شرکت و سخنرانی کرد.


وی در سخنان خود خطاب به تظاهرکنندگان گفت: «بسیار جای تاسف دارد هنگامیکه ما باید به عراق در آستانه برگزاری مهمترین انتخابات این کشور تبریک بگوییم باید اینجا گردهم بیاییم تا اقدامات شرمآور و ننگین نخستوزیری را که خودش را بیشتر الت دست رژیم ایران میداند تا اینکه در خدمت  مردم عراق باشد.
در هر فرصتی نوری المالکی با اجازه دادن به ریختن خون مردم عراق توسط ملایان تهران, برقراری دمکراسی را از مردم کشورش دریغ کرده است. رهبری او لکه ننگی برای عراقیان بوده که به مردم شرافتمند و میهماندوست معروف هستند.
او درحالیکه توسط بسیاری از شیعیان پس زده شده و مورد تنفر سنیهاست تمامی امید خود را برای بقا، به حمایت رژیم ایران بسته است. مالکی در حالیکه تلاش میکند به قدرت بچسبد وقتیکه که از سوی فرماندهان ایرانیاش از وی خواسته میشود که بپرد, میپرسد چقدر بپرم و این امر اخیرا در مورد اشرف بسیار صادق بوده.
آخرین توطئههای رژیم ایران و مزدورانش در عراق که بطور قریب به یقین مالکی یکی از آنهاست, باید توسط جامعه بین المللی محکوم شود.
مزدوران وزارت اطلاعات رژیم تقریبا یکماه است که در بیرون کمپ اشرف تحت پوش خانواده ساکنان اشرف مستقر شدهاند. کمیته باصطلاح عراقی که برای سرکوب اشرف تشکیل شده با سازماندهی این افراد اقدام به آشوب و شکنجه روحی ساکنان کرده است. این اقوام قلابی در مقر نیروهای مستقر در خارج کمپ هستند و بطور روزانه به مقابل درب کمپ با بلندگوهای قوی که در اختیارشان قرار میدهند آورده میشوند.
این مزدوران بطور مستمر به ناسزاگویی و تهدید بر علیه ساکنان مبنی بر اینکه بهمراه نیروهای عراقی به کمپ حمله خواهند کرد و تمامی ساکنان آنرا مورد حمله قرار خواهند مگر اینکه فورا کمپ را ترک کنند. میپردازند.
این مزدوران تهدید کردهاند که حمله هنگامیکه یک دولت ”هوادار ایران” بعد از انتخابات 7 مارس در عراق برسرکار بیاید صورت خواهد گرفت.
متاسفانه توطئههای کثیف رژیم ایران و نوری المالکی تنها بخاطر انجام یک حمله خشونتبار دیگر مشابه آنچه که در ماه ژوئیه گذشته رخ داد و طی آن 11 تن از ساکنان کمپ توسط مزدوران عراقی رژیم ایران به قتل رسیدند میباشد.
علاوه بر این, ساکنان اشرف همچنین تحت محاصره اعمال شده بر آنها توسط نوری المالکی و بنابر درخواست اربابانش در تهران هستند. طی این محاصره که بیش از یکسال است ادامه داشته, اقوام ساکنان کمپ, وکلا, اطبا, خبرنگاران, نمایندگان پارلمان از ورود به کمپ منع شدهاند.
تلاشهای بیهوده رژیم ایران برای خاموش کردن جنبش مقاومت مردم ایران شکست خورده و مجاهدین ساکن اشرف الهامبخش این مردم در تلاش برای دستیابی به دمکراسی و آزادی هستند
مردم ایران در حال حاضر در حال آماده شدن برای برگزاری تظاهرات گسترده ضد دولتی همزمان با آغاز سال جدید ایرانی در اواخر این ماه هستند. ترس رژیم ایران از اعضای سازمان مجاهدین مستقر در کمپ اشرف اینست که آنها انگیرهبخش میلیونها تظاهرکنندهای هستند که در مخالفت با رژیم به تظاهرات در خیابانها میپردازند.
با ادامه تهدیدات بر علیه ساکنان اشرف , ایالات متحده و سازمان ملل وظیفه دارند که از آنها حفاظت کنند.
ولی من میخواهم از این نیز فراتر بروم و از قضاییه عراق بخواهم که سریعا وقایع کمپ اشرف را که ساکنان آنرا طی هفته های اخیر هدف قرار داده مورد تحقیق قرار دهد.
قضائیه عراق باید با مشخص کردن یک قاضی و یا فردی از سوی وی شکایات ساکنان کمپ را که تاکنون توسط فرماندهانی که دادگاه خالص را کنترل میکنند نادیده گرفته شده مورد بررسی قرار دهد.
من و همکاران پارلمانیام به شدیدترین وجه توطئههای رژیم ایران و مزدورانش در عراق منجمله نوری المالکی برعلیه ساکنان اشرف را محکوم میکنیم.
ما بویژه ماموران وزارت اطلاعات ایران که در پشت درب ورودی اشرف مستقر شده و با ناسزاگویی قصد تحریک و ضربه زدن به ساکنان کمپ را دارند نیز محکوم میکنیم.
ما علاوه بر این محاصره اعمال شده بر کمپ توسط کمیته سرکوب اشرف که توسط  دفتر نخست وزیر تشکیل شده و از ورود خانواده ها وسایرین به داخل کمپ جلوگیری میکند را محکوم میکنیم.
بنظر میرسد که این بهایی است که مالکی برای بدست آوردن حمایت رژیم ایران در تلاش برای باقی ماندن در پست نخست وزیری میدهد.
نوری المالکی همواره بعنوان فردی که بازیچه دست ملایان بوده شناخته خواهد شد. وی و  اربابانش  در تهران باید یک چیز را بدانند و اینکه آنها بزودی به جمع دیکتاتوری سایر کشورها که بهای اقدامات و مقاصد شیطانی خود را پرداختند خواهند پیوست. آنها نباید تردید کنند که مردم ایران و عراق آزادی و دمکراسی را در کشورهایشان بزودی مستقر خواهند کرد».
سخنان آقای برایان بینلی مورد توجه و تشویق شرکت کنندگان در تظاهرات قرار گرفت و آنها ضمن سردادن شعارهای مانند:
آوردن مزدوران جلوی درب اشرف محکوم است محکوم است
مالکی بازیچه ملایان    مرگ بر مالکی
تنفر و انزجارخود را از اقدامات مزدوران آخوندی در عراق که به فرمان شخص مالکی در پشت درب قرار گاه میمون وار به بیرون ریختن درون پلید و کثیف شان مبادرت کرده اند ابراز داشتند.