تظاهرات خانواده های مجاهدان اشرف در مقابل پارلمان هلند در لاهه

شهر لاهه روز پنجشنبه شاهد حضور خانواده مجاهدان اشرف و هموطنان آزاده ای بود که در مقابل پارلمان هلند گرد آمده بودند تا نسبت به توطئه های طراحی شده وزارت اطلاعات رژیم ضد بشری ملاهای حاکم برایران و عوامل مزدورش در عراق و به ویژه صحنه گردانی نوری مالکی که کینه خود را در پایان روزهای ننگین صدارتش به نمایش گذاشته است, دست به افشاگری زده و صدای مظلومیت اشرفیان را به گوش قانونگذاران, دولت و مردم هلند برسانند.



صحنه اکسیون با اهتزاز در آمدن پرچمهای سه رنگ ایران و آرم سازمان نشان از عزم و اراده ایرانیانی دارد که همواره در هر صحنه ای حامی و پشتیبان دلیران اشرف نشانی هستند که ذره ای از آرمان آزادی برای مردم ایران و سرنگونی تمام و کمال این رژیم کوتاه نیامده اند.

 

 

 





آنها به صورت متناوب با سردادن شعارهایی از اشرفیان حمایت می کردند و فریاد خویش را علیه دجالیت و فریب این مزدوران سر می دادند. شعارها حرف دل همه آنها بود. ما همه با هم هستیم, اشرف بی شکستیم, مجاهدین بله ملاها نه آنها تروریست هستند باید بروند. مالکی مزدور دستت ز اشرف به دور باد.
 

 

 






یکی از جوانان بیاینه کمیته هلندی دوستان ایران آزاد  را در حمایت از اشرف و محکومیت حمله نیروهای عراقی, به زبانهای انگلیسی و فارسی قرائت کرد.

این اکسیون که در ساعت 2 بعد از ظهر شروع شده بود, در ساعت 4 به پایان رسید.