تظاهرات حامیان مقاومت در پاریس و محکوم کردن توطئه مزدوران عراقی رژیم علیه اشرف

 

 خانواده مجاهدان اشرف و هموطنان آزاده و شماری از اعضای شورای ملی مقاومت و شهروندان فرانسوی هوادار مقاومت روز شنبه 24 آوریل در میدان شاتله اجتماع کردند و نسبت به توطئه های طراحی شده وزارت اطلاعات رژیم ضد بشری ملاهای حاکم برایران و عوامل مزدورش در عراق و به ویژه صحنه گردانی نوری مالکی که کینه خود را در روزهای پایان صدارت ننگینش به نمایش گذاشته است, دست به تظاهرات زده تا صدای مظلومیت اشرفیان را به گوش قانونگذاران, دولت و مردم فرانسه برسانند.

 









این تظاهرات با به اهتزاز در آمدن پرچمهای سه رنگ ایران و آرم سازمان مجاهدین، نشان از عزم و اراده ایرانیانی دارد که همواره در هر صحنه ای حامی و پشتیبان دلیران اشرف هستند که ذره ای از آرمان آزادی مردم ایران و سرنگونی تمام و کمال این رژیم کوتاه نیامده اند.











تظاهر کنندگان با سردادن شعارهایی از اشرفیان حمایت می کردند و فریاد خویش علیه دجالیت و فریب این مزدوران سر می دادند. شعارها حرف دل همه آنها بود. ما همه با هم هستیم, اشرف بی شکستیم,. مالکی مزدور دستت ز اشرف دور باد.

 

 

 

 



در این برنامه آقای گیو یکی از شهروندان فرانسوی فعال حقوق بشر, به سخنرانی پرداخت وی ضمن حمایت از اشرفیان قهرمان و ضمن ستودن پایداری آنها گفت شما آنجا ایستادگی می کنید و روی حمایت ما همواره حساب کنید و بدانید که تنها نیستید.
در پایان این تظاهرات اعتراضی هموطنان به راه پیمایی پرداختند و با پاره کردن عکس های نوری مالکی خشم خود را علیه سرکوب عوامل مالکی نشان دادند.