گزارش ویژه سیمای آزادی از شهر خونفشان و قهرمان حلب

گزارش ویژة سیمای آزادی از شهر خون‌فشان و قهرمان حلب و شرح سه هفته بمباران و جنایات بی‌وقفة رژیم اسد و رژیم آخوندی توسط یکی از خبرنگاران سوری:

جنایات رژیم اسد با پشتیبانی تمام‌عیار عوامل سپاه خامنه‌ای در حلب، ناگفته‌های بسیاری دارد. انبوه خبرها و گزارش‌های روزانه در رسانه‌های اپوزیسیون سوریه و رسانه‌های بین‌المللی، تنها گوشه‌یی از این جنایات و نیز قهرمانی مردم رنج‌دیدة حلب را به تصویر می‌کشد.
به‌خصوص وقایع سه هفتة گذشته که طی آن دیکتاتوری اسد و رژیم آخوندی تلاش کردند با عبور از تمامی خط قرمزها و حتی بمباران بیمارستان‌ها، مردم قهرمان حلب را در هم بشکنند و این شهر را به کنترل خود در بیاورند.
معاذ الشامی یکی از خبرنگارانی است که خود را به صحنه‌های این جنایات می‌رساند تا صدای مردم مظلومش باشد.
او در یک گزارش ویژه برای سیمای آزادی، دربارة سه هفته بمباران‌های بی‌وقفه در حلب چنین، می‌گوید:

معاذ الشامی - حلب
3 هفته است حلب شاهد کشتار، انهدام و کوچ‌دادن است؛ 3 هفته است که شهر حلب شاهد حملات هوایی هواپیماهای جنگی و پرتاب بشکه‌های انفجاری و بمب‌های خوشه‌یی است که بر سر غیر نظامیان بی‌گناه در خانه، مغازه، محلات مسکونی و بازارهایشان فرود می‌آید که مملو از جمعیت است. طی این 3 هفته 200 نفر شهید شدند که بر اثر حمله نظامی وحشیانه‌یی بود که رژیم (اسد) و آخوندهای (حاکم بر) تهران علیه شهر حلب انجام دادند. 200 شهید از جمله 40 کودک و 43 زن که همگی غیر نظامی بودند و توسط حملات هواپیماهای جنگی رژیم کشته شدند، اولین آنها در کوی الکلاسه در حلب و کوی بستان القصر، کوی القاطرجی و کوی طریق الباب و تعدادی  از محلهای دیگر بود که توسط هواپیماهای جنگی رژیم کشته شدند. طی این 3 هفته ما شاهد بیش از 300 حملة هوایی و پرتاب ده‌ها بشکة انفجاری و صدها موشک هدایت‌شونده و خوشه‌یی روی مناطق مسکونی حلب بودیم که شهروندان غیر نظامی بی‌گناه را کشتند. حلب زیر بمباران است و حلب با بمباران‌های هواپیماهای جنگی به‌طور کامل آتش گرفته و همانطوری‌که پشت سرم مشاهده می‌کنید، ویرانی بزرگی ایجاد شده که خانه‌های مردم غیر نظامی و املاک عمومی و خصوصی مردم را فرا گرفته که این به‌وسیلة این هواپیماها انجام شده و مردم غیر نظامی را مجبور به کوچ از شهر حلب کرده است؛ در حلب تعداد زیادی کوچ کردند که این علاوه بر کشته‌های بی‌شمار است و همة اینها بر اثر اقدامات رژیم اسد و متحد درجة یک نظام اسد، آخوندهای (حاکم بر) تهران صورت گرفت که رژیم اسد را در کشتار غیر نظامیان و کوچ‌دادن آنها از خانه‌های امن و مناطق مسکونی‌شان در حلب پشتیبانی می‌کنند.

معاذ که گزارش‌هایش را در شهرهای مختلف سوریه تهیه می‌کند، در مصاحبه با سیمای آزادی، نمونه‌هایی از حضور عوامل رژیم آخوندی در مناطق مختلف را نیز تشریح کرد:

معاذ الشامی - حلب
شبه نظامیان فرقه‌گرای (رژیم) ایران و رژیم تهران متحد درجة یک رژیم اسد هستند، آنها هستند که روی زمین او را پشتیبانی می‌کنند و شبه نظامیان فرقه‌گرای شیعی را به کشورمان می‌فرستند تا زمین‌های سوریه را اشغال و سرزمین‌های سوریه را تصاحب کنند. آنها در منطقه غوطة شرقی، منطقه سیده زینب شروع کردند که به قول خودشان آمده‌اند تا از مقدساتشان دفاع کنند و سپس به منطقة حومة جنوبی حلب و بعد به منطقة ساحل رفتند که در آنجا هیچ مقدساتی برای این شبه نظامیان شیعی در حومه جنوبی حلب و در ساحل وجود ندارد، آنها به حومة جنوبی حلب و به سوریه آمدند تا از رژیم اسد دفاع کنند؛ برای اینکه جنایت جنگی و کشتار را در حومة جنوبی حلب و در ساحل سوریه و به‌طور خاص در منطقة غوطه شرقی مرتکب شوند و تأکید می‌کنم به کثرت حضور شبه نظامیان (رژیم) ایران و آخوندهای (حاکم بر) تهران در حلب جنوبی و غوطه شرقی در این منطقه، رژیم تهران کشتارهایی در سوریه انجام می‌دهد و کودکان و زنان و سالمندان را می‌کشد؛ و انسان‌های بی‌گناه را درسوریه می‌کشد. آنها وارد حومة جنوبی حلب شدند و مناطق متعددی از منطقه الحاضر تا منطقه العیس را اشغال کردند و بیش از 100 نفر از اهالی شهر العیس را کشتند و بیش از 50 نفر از اهالی منطقه الحاضر را کشتند و در مناطق نُبل و الزهرا به زنان هتک حرمت کردند و اجساد انقلابیون سوری را مثله و قطعه‌ قطعه کردند. رژیم آخوندهای (حاکم بر) تهران از این رژیم پشتیبانی می‌کند و همراه او در حومة جنوبی حلب و منطقة ساحل و یا حمص و غوطة شرقی کشتار می‌کند.
معاذ الشامی در پاسخ به این سئوال که خودش و سایر خبرنگاران سوری با چه انگیزه‌یی تمامی خطرات را به جان می‌خرند تا صحنه‌های جنایات رژیم اسد و عوامل سپاه خامنه‌ای را مستند کنند، گفت:

معاذ الشامی - حلب
ما روزانه در معرض ده‌ها بشکه انفجاری و موشک‌های هدایت‌شونده و خوشه‌یی  قرار داریم، به‌دلیل پوشش دادن به کشتارهای موجود در حلب و پیروزی‌های انقلابیون در حومه جنوبی حلب و ساحل سوریه و کشتارها در شهر ادلب که رژیم اسد و یا رژیم آخوندی (حاکم بر) تهران مرتکب می‌شوند. ما روزانه در معرض ده‌ها حملة هوایی و موشک‌های هدایت‌شونده قرار داریم، ولی این ما را تسلیم نمی‌کند، هیچ‌کدام از این بشکه‌ها و موشکها و هواپیماهای روسی و نه هواپیماهای سوریه مانع نمی‌شوند که ما جنایت‌های رژیم سوریه و جنایت‌های آخوندهای (حاکم بر) تهران را در سوریه افشا نکنیم. و انشالله راه کسانی را که قبل از ما بودند و راه انقلابمان را ادامه خواهیم داد تا روز پیروزی، و تا روزی که این خلق ستمدیده به پیروزی برسد به اذن خداوند متعال.