حمله موشکی به لیبرتی- شماره ۷

جزییات بیشتری از حمله موشکی به لیبرتی

50 فروند موشک 240میلیمتری فلق 1 باکلاهک جنگی به وزن 50 کیلو به سمت لیبرتی شلیک شد
موشکها توسط صنایع سپاه پاسداران بر روی یک تریلی تعبیه شده بود
بر اساس گزارشهای دریافتی از درون رژیم آخوندی و آثار به جا مانده از موشکهای شلیک شده جزییات جدیدی از حمله موشکی 14 تیر به لیبرتی که 50 مجروح و مصدوم برجای گذاشت، به اطلاع عموم می رسد:
1-تصمیم حمله موشکی از سوی خامنه ای در واکنش به روند انتقال ساکنان از عراق گرفته شد و هدف آن گرفتن تلفات هر چه بیشتر از مجاهدین بود. این مأموریت را قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس و پاسدار سرتیپ ایرج مسجدی معاون او به شبه نظامیان ابلاغ کردند.
2-موشکهای شلیک شده 50 فروند موشک 240 میلیمتری موسوم به فلق 1 ساخت صنایع سپاه پاسداران بود. وزن این موشک 111 کیلوگرم و کلاهک جنگی آن 50 کیلوگرم است و دارای سوخت جامد و دو مرحله یی ست. برد این موشکها 10 کیلومتراست.
3- شلیک موشکها در ساعت 2035 دقیقه به وقت محلی شروع شد و شماری از آنها در بیرون لیبرتی از جمله در روستای العراقیه فرود آمد.
4-موشکها در لیبرتی گودالهایی با قطر 4 متر و عمق یک و نیم متر ایجاد کردند.
5-سکوی پرتاب موشکها در دسته بندیهایی 8 تایی روی یک تریلی در صنایع سپاه پاسداران تعبیه شده و به شبه نظامیان وابسته به نیروی تروریستی قدس در عراق تحویل داده شده است.
6-موشکها از منطقه عقرقوف به فاصله 5 کیلومتری در شمالغربی لیبرتی شلیک شده است. شبه نظامیانی که در منطقه ابوغریب و مناطق نزدیک به فرودگاه مستقر هستند، انتقال تریلی به محل شلیک و عبور آن از سیطره های مختلف را تسهیل کرده اند.
7- در جریان این حمله جنایتکارانه بخشهای وسیعی ازکمپ طعمه حریق و یا ویران شد و بسیاری از متعلقات ساکنان از بین رفت. از جمله 116 بنگال، سالن و سایر اماکن منهدم و یا غیر قابل استفاده شد. بیش از 1000 دستگاه کولر آبی، کولر گازی، فن کوئل، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، انواع وسایل برقی، کامپیوتر، چاپگر و دیگر وسایل زندگی ساکنان از بین رفت.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
16 تیر 1395 (6 ژوییه 2016)