فراخوان خانم مریم رجوی به کمک رسانی مستقل به آسیب دیدگان فاجعه سیل در چهار استان کشور

آخوندهای دزد و چپاولگر حاکم، مسئول مستقیم گسترش خسارتهای جانی و مالی سیل هستند.

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، ضمن تسلیت به خانواده های کشته شدگان فاجعه سیل در چهار استان کشور برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع نمود و عموم مردم ایران به ویژه جوانان دلیر ایران را به امداد رسانی مستقل به آسیب دیدگان این واقعه فراخواند.
این سیل که ۱۷ شهر در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان را فرا گرفته شمار زیادی کشته و مفقود بر جای گذاشته است. با توجه به زیر آب رفتن روستای چنارعجب شیر و غرق شدن شماری خودرو همراه با سرنشینان آن، ابعاد قربانیان بسیار بیشتر است. در حالی که اجساد کشته شدگان در سیل در معابر عمومی پراکنده است هیچ کمک دولتی وجود ندارد و مردم منطقه با دستهای خالی به یاری آسیب دیدگان شتافته اند. رژیم ضد بشری آخوندی نه تنها در کمک رسانی به سیل زدگان تعلل می کند بلکه از اطلاع رسانی در مورد ابعاد این فاجعه نیز خوداری می کند.
خانم رجوی گفت: مسئول گسترش خسارتهای جانی و مادی این سیل استبداد مذهبی حاکم بر ایران است.
آخوند روحانی در حالی که به خاطر پیش بینی بارندگی شدید سفر خود به این منطقه را لغو کرد از دادن هشیاری به مردم خودداری کرد و هیچ اقدامی به منظور مقابله با عواقب فاجعه بار سیل نکرد. فقدان رسیدگی به وضعیت خیابانها و مسیرها و رفع آبگرفتگی معابر، تخلیه نکردن ساکنان خانه های سست حاشیه رودخانه ها از عواملی بودند که شمار قربانیان سیل را افزایش داده و موجب مسدود شدن مسیرها، تخریب زیرساختها، پلها و از بین رفتن خانه ها و زمینهای کشاورزی شده است. معاون استاندار آذربایجان شرقی با وقاحت تمام علت خسارتهای وارده را ناشی از بی توجهی مردم دانسته است.
 سرمایه های مردم ایران به جای آن که صرف ارتقای سطح زندگی مردم و عمران و آبادی شهرها و روستاهای محروم شود، توسط رژیم آخوندی مصروف پروژه های تسلیحات کشتار جمعی و صدور تروریسم و افراطی گری می شود یا چپاول شده و روانه حسابهای بانکی سران رژیم آخوندی می گردد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۵ آوریل ۲۰۱۷)