نمایش انتخابات -۳: اذعان رژیم آخوندی به کسادی انتخابات به رغم تقلبات گسترده

خبرگزاری فارس سپاه پاسداران در ساعت ۱۶۴۳ یعنی بیش از ۸ ساعت و نیم بعد از شروع رای گیری اعلام کرد «تا این لحظه ٢٠ میلیون نفر از واجدین شرایط رأی، توانستند رأی بدهند». یعنی به رغم همه تقلبات و رأی سازیها در حالی که تنها حدود یک ساعت و ربع به پایان رأی گیری مانده تنها ۳۵ درصد از واجدان شرایط در این انتخابات قلابی شرکت کرده اند.

این در حالیست که سپاه پاسداران و بسیجیان و دیگر نیروهای سرکوبگر از مدتها پیش برای تقلبها و رأی سازیهای نجومی برنامه ریزی می کنند از جمله:
•    به کار گرفتن انبوهی شناسنامه درگذشتگان
•    چاپ شمار زیادی شناسنامه المثنی
•    رأی دادن دوباره پاسداران و نیروهای نظامی یک بار در پادگان و یک بار در شهر
•    رأی دادن با شناسنامه بدون اینکه نیاز به کارت ملی باشد. چیزی که امکان رأی دادن دوباره و چند باره را هموار می کند
•    مجبور کردن زندانیان به شرکت در رأی گیری
گزارشهای شهود عینی همراه با عکسها و کلیپها در ساعات مختلف روز از تهران و شهرهای مختلف از جمله اصفهان؛ مشهد؛ شیراز؛ ارومیه، تبریز، اردبیل؛ کاشان؛‌ همدان؛ کنگاور همدان، سنندج، کرج؛ یزد، زنجان، کرمانشاه، بندرعباس؛ سبزوار؛ مهاباد؛ راور کرمان؛ زاهدان؛ رودسر؛ سلماس، رامسر، رشت، گرگان، شهر بابک (کرمان)؛ زرند (کرمان)؛ کرمان؛ رودبار جنوب؛ سمنان؛ ساوه؛ قروه؛ اراک؛ بروجرد؛ پیرانشهر؛ مریوان؛ نیشابور؛ خرم آباد؛ بم؛ اهواز؛ سلماس؛ دلیجان؛ اسلامشهر؛‌ فرخ شهر (شهرکرد)، بابلسر، ازنا، الیگودرز، شاهرود، بومهن ؛ نوروزوند شیراز، شهر ری، رباط کریم تهران، اسلام آباد، سیاهکل، نطنز، درگز، اسلامشهر، بیله سوار، ایرانشهر، ایوان ایلام، دالاهو، حاکی از این است که بیشتر حوزه های اخذ رأی خلوت است. در بسیاری از این حوزه ها شمار کارمندان حوزه و عوامل نیروهای سرکوبگر از رای دهندگان بیشتر بود.
رژیم آخوندی برای نمایشهای تلویزیونی و به منظور فریب دادن خبرنگاران خارجی در شهرهای بزرگ به خصوص در تهران حوزه های اخذ رأی را به نحوی سازمان داده است که چندین حوزه شلوغ برای نشان دادن به خبرنگاران وجود داشته باشد. یک هدف رژیم از همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر ایجاد ازدحام به منظور نمایشهای تلویزیونی است.

دبیر خانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۹ می ۲۰۱۷)