نمایش انتخابات - ۴ - باندهای درونی رژیم تقلبهای گسترده یکدیگر را برملا می کنند

تقلبات و رأی سازیهای نجومی در جریان نمایش انتخابات به حدی است که در ساعتهای پایانی باندهای متخاصم به طور رسمی و علنی یکدیگر را متهم به تقلب در انتخابات می کنند.

برخی از موارد تقلب به شرح زیر است:
- جمع آوری شناسنامه های روستاییان از جمله در کرمان و هرمزگان به بهانه تعویض آنها چهار روز قبل از انتخابات. این شناسنامه ها بدون اجازه صاحبان آنها مورد استفاده قرار گرفت و هنوز به صاحبان آنها بازگردانده نشده است.
- در برخی مناطق مانند منطقه صدرا و منطقه نورآباد فارس با قطع سیستم الکترونیک رأی گیری، مجریان صندوقها در جریان رأی گیری اختلال ایجاد کردند تا به نفع کاندیداهای مورد نظر خود مداخله کنند.
 - در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان از جمله زاهدان و ایرانشهر پاسداران و بسیجیان تحت فرماندهی پاسدار سرتیپ سلامی، جانشین سرکرده سپاه پاسداران، به خرید رأی روستاییان و افراد محروم پرداختند.
- به رغم ممنوعیت تبلیغ در روز انتخابات عوامل رئیسی با حضور در حوزه ها و صحبت با رأی دهندگان تعرفه های رأی را به اسم رئیسی می نوشتند.
- عوامل باند خامنه ای در پوشش کمک به افراد سالمند نام رئیسی را بر برگه های رأی می نوشتند.
- باند خامنه ای تعرفه های بدون مهر رأی را با دست باز در بیرون حوزه ها پر کرده و توسط عوامل خود وارد جریان رأی گیری می کردند.
- تعرفه های رأی در شب قبل از انتخابات به روستاهای دور دست منتقل شد و توسط پاسداران و بسیجیان در بین روستاییان محروم توزیع شد.
- تبلیغات و وعده های پوشالی انتخاباتی از جمله دادن پاداش در ازای رأی دادن در روز انتخابات نیز ادامه یافت.
محسنی اژه ای، معاون اول قضاییه، گفت «گزارشات متعددی به قوه قضاییه در رابطه با تخلفات برخی از مجریان مسئولین و مدیران دولتی که حق ورود به مسائل انتخاباتی را نداشته اند واصل شده است همچنین برخی ستادهای انتخاباتی، نامزدها و افراد دیگر از مسئولین ذیربط و هیئتها تخلفاتی داشته اند که مواردی که مجرمانه است به دادگستری‌ها اعلام شده و مشغول رسیدگی هستند».
علی نیکزاد، رئیس ستاد آخوند رئیسی در شکایتی به وزیر کشور نوشت: «همانطور که پیش‌بینی می‌شد دولت مستقر و طرفداران آن در صحنه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز همچون مراحل تبلیغات پا را از دایره انصاف و قانون بیرون نهادند و تخلفات فراوان و بی‌سابقه یی مرتکب گردیدند. عدم رعایت عدالت در اعلام اسامی نامزدها، عدم صدور کارت ورود به صندوق ناظران رئیسی، تأخیر در شروع کار در برخی شعب، توزیع تعرفه بدون مهر در برخی شعب، تبلیغ غیرقانونی به نفع دولت در شمار این تخلفات است».
غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران، رئیس سابق زندانها و یکی از جنایتکارترین عوامل باند خامنه ای، از دستگیری ۱۲۰ تن از عوامل روحانی تنها در شهرهای مختلف استان تهران در ارتباط با تخلفات انتخاباتی از جمله خرید و فروش آرا خبر داد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۹ مه ۲۰۱۷)