مردم پاوه:‌ سریاس صادقی مامور آموزش دیده وزارت اطلاعات بوده است

به دنبال انتشار اطلاعیه وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در باره حوادث روز چهارشنبه ۱۷خرداد و اعلام ۴ اسم کوچک ایرانی از عناصر داعش آنهم بدون ذکر نام خانوادگی به بهانه «اجتماعی و امنیتی»، نام کامل یکی از آنها به نام «سریاس صادقی» که وزارت اطلاعات فقط اسم کوچک وی را ذکر کرده بود، در شبکه های اجتماعی و اینترنت همراه با زیرنویسها و گزارشهای متعددی بر سر زبانها افتاده است. طبق این گزارشها «سریاس صادقی» از مدتها پیش در منطقه پاوه به تبلیغ و فعالیت برای داعش اشتغال داشته و وزارت اطلاعات هم در عین اطلاع از این امر با او هیچ کاری نداشته است.
طبق این گزارشها سریاس صادقی، حوالی یک سال پیش، ظاهرا توسط اطلاعات آخوندی در منطقه پاوه دستگیرشده و پس از سه ماه آموزش در وزارت اطلاعات، با پوشش یک وثیقه نقدی 200 ملیون تومانی آزاد شده است. این مبلغ، به طور نقدی پرداخت شده تا رد و اثری از آن در مبادلات بانکی باقی نماند.

همین گزارشها حاکیست که به رغم ترفندهای وزارت اطلاعات برای پنهانکاری در مورد سریاس صادقی، اینکه وی مامور آموزش دیده وزارت بوده است برای مردم منطقه امری شناخته شده است.
نکته جالب توجه اینکه در مقابل گزارشها و مطالب منتشرشده در شبکه های اجتماعی و یا از سوی جریانهای کردی، حکومت آخوندی هیچ گاه واکنش موثری در قبال اقدامات سریاس صادقی نشان نداده بود و در نتیجه برای مردم منطقه ثلاث باباجانی وپاوه محرز شده بود که سریاس صادقی در فعالیتهای خود با وزارت اطلاعات و دیگر نهاد های امنیتی رژیم هماهنگ است و الا چطور می شود رژیمی که یک نمازخانه اهل سنت را هم تحمل نمی کند، جلسات علنی تبلیغی سریاس صادقی و نفراتش برای داعش را نادیده بگیرد.

انتشار این گزارشها و سوابق ننگین رژیم آخوندی در سازماندهی جنایاتی مثل کشتن و مثله کردن کشیشان مسیحی با استفاده از عناصر تواب، یا ارتکاب جنایات بزرگی مثل انفجار در حرم امام رضا درمشهد و در مراقد امام هادی و امام حسن عسکری در سامرا با استفاده از عوامل خود در پوشش گروههای تروریستی سنی، باعث شده که در وقایع ۱۷ خرداد در تهران نیز بسیاری از مردم، خامنه ای و مافیای سپاه و اطلاعات آخوندی را به زیر علامت سؤال بکشند. بخصوص که درهمان روز انفجار و تیراندازی در تهران، خلیفه ارتجاع واکنشی ذوق زده نشان داد و بی اعتنا به ریختن خون بیگناهان، از ترقه بازی حرف زد و از روی یادداشتی که از قبل دستش بود، از این حادثه برای توجیه جنایت و جنگ افروزی و اعزام نیرو به سوریه استفاده کرد.
خامنه ای در سخنانش همان روز گفت:
خود این حوادث نشان داد که اگرچنانچه جمهوری اسلامی در آن نقطه‌ای که مرکز اصلی این فتنه‌ها است ایستادگی نمی کرد، تا حالا ما گرفتاری‌های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم.