نیروی قدس سپاه پاسداران کنترل ارتباطات خارجی و داخلی عراق را در دست میگیرد

نیروی قدس و اطلاعات آخوندی کنترل ارتباطات عراق را در دست می‌گیرد 
به دنبال خروج نیروهای آمریکایی از عراق، رژیم ضد بشری آخوندی در جهت تکمیل اشغال غیر اعلام شده این کشور، کنترل ارتباطات داخلی و خارجی عراق را در دست می‌گیرد.

در همین رابطه نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات با در دست گرفتن شرکت زین العراق که بخش عمده‌یی از ارتباطات داخلی و خارجی عراق را در برمی‌گیرد، ارتباطات تلفنی و ایمیلی عراق را کنترل و ضبط می‌کند. شرکت زین العراق دارای بزرگترین شبکه ارتباطی تلفنی و اینترنتی در عراق است و بیش از 12 میلیون مشترک دارد.تلویزیون عراقی رافدین در همین باره گزارش کرد: «چهار افسر سپاه پاسداران یک مرکز ارتباطات پیشرفته در منطقه المنصور بغداد دایر کرده‌اند تا از آنجا بتوانند همه ارتباطات تلفنی را کنترل و ضبط نمایند».
رژیم ایران به این وسیله علاوه بر جاسوسی علیه مخالفان خود در اشرف و لیبرتی در صدد سرکوب و نابودی نیروهای ملی و دموکراتیک عراقی است که با نفوذ این رژیم در عراق مخالفت می‌کنند.
مقاومت ایران در سال 1384 اسامی 32هزار حقوق بگیر سپاه پاسداران در عراق را با جزییاتی مانند شماره حساب، میزان حقوق دریافتی و محل مأموریت آنها در عراق فاش کرد. بسیاری از این افراد در دستگاههای امنیتی و نظامی و کابینه و دوایر دولتی و نخست وزیری عراق مشغول به‌کار هستند. رژیم ایران میلیاردها دلار نفت عراق را سالانه به سرقت می برد و تحریمهای بین‌المللی را از طریق عراق دور می‌زند.
رژیم ایران که با اعمال نفوذ و تقلب در انتخابات پارلمانی سال1388 و توطئه های بعدی دولت دست نشانده خود را در عراق بر سر کار آورد، اکنون با خروج نیروهای امریکایی در صدد است همه شریانهای اطلاعاتی و امنیتی این کشور را در دست بگیرد. در شرایطی که قیام قهرمانانه مردم سوریه رژیم ایران را به‌شدت نگران و متزلزل کرده است، بیش از گذشته نیازمند سلطه تمام عیار بر عراق است.
مقاومت ایران نسبت به مداخله های گسترده و جاسوسی سیستماتیک رژیم ایران در عراق هشدار می‌دهد و از شورای امنیت و ملل متحد و دولت آمریکا می‌خواهد اجازه ندهند فاشیسم دینی حاکم بر ایران سرکوب وحشیانه خود را بیش از این به عراق گسترش دهد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
23 اسفند 1390 (13مارس 2012)