دست داشتن احمدی نژاد دراختلاس نجومی و حمایت دولت از این گروه

 آخوند پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل نظام آشکارا دولت احمدی نژاد را به دست داشتن در اختلاس نجومی اخیر متهم کرد و گفت در این تردیدی نیست که دولت از این گروه حمایت کرده است.

 سایت حکومتی خبر آنلاین 7فروردین 1391، آخوند پورمحمدی گفت: اینکه دولت از این گروه حمایت کرده هیچ تردیدی نیست؛ از آقای رئیس‌جمهور، رئیس دفترشان، وزرا و بانک‌ها. اینها همه روشن است یک گروه بزرگ اقتصادی بودند از حمایت دولت و رانت دولت هم استفاده کردند در این هیچ تردیدی نیست. ..اصلاً این حجم عملیات بدون این کمک‌ها و پشتوانه‌ها صورت نمی‌گیرد...
آخوند پور محمدی، با اذعان به فساد گسترده در دیکتاتوری آخوندی، گفت: «ما هر کسی را هم بگیریم، حتی رئیس‌جمهور مملکت را  هم بگیریم می‌گویید دانه درشت نیست حتماً پشت سر این، دانه درشت‌هایی باید پیدا شود آخر این که نشد رسمش دانه درشت‌تر از یک آدم با 3 هزار میلیارد تومان تخلف. این آدم فرض کن دو تا وزیر هم به کار گرفته. با همین نفوذش با همین موقعیتش با همین رفاقت‌هایش این را گرفته‌ایم 7 ماه و نیم زندانی کرده‌ایم. این دانه درشت نیست؟ معاون وزیر گرفته‌ شده، این دانه درشت نیست؟ چند تا نماینده در مجلس بودند آنها را احضار کرده‌اند و پرونده برایشان تشکیل داده‌اند. این افراد مقامات عالی در دولت هستند دیگر. مگر دانه درشت چیست؟