اطلاعیه: هشدار به ملل متحد و دولت آمریکا

آخوند مصلحی، وزیر اطلاعات رژیم آخوندی مأموریت اصلی خود از سفر به عراق را که از سوی خامنه ای به او واگذار شده است «پیگیری جدی اخراج مجاهدین از عراق» توصیف کرد.

وی پس از ملاقات با فالح فیاض مشاور امنیت ملی مالکی گفت: «پیگیری جدی اخراج مجاهدین از عراق... در این سفر به‌ طور ویژه به آن پرداخته خواهد شد. ما مصر هستیم هر چه زودتر این مجموعه از داخل عراق جمع بشه و با هماهنگی که صورت گرفته‌ انشاالله به‌ زودی این مجموعه از داخل عراق جمع خواهد شد و در واقع باید تکلیف شون هر چه سریع‌تر روشن بشه» (تلویزیون شبکه خبر رژیم-13فروردین).
روز قبل از این، مارتین کوبلر، طی نامه یی به خانم مریم رجوی نیز تهدید به حمله نیروهای عراقی به اشرف کرد و نوشت: «دولت عراق اکنون تصمیم گرفته است برای بستن اشرف به پروسدور قانونی روی بیاورد. لطفاً توجه کنید که ما به هیچ وجه خود را در پروسدور دولت عراق درگیر نمی کنیم». این یک چراغ سبز برای چهارمین قتل عام و حمام خون علیه 3200 پناهنده ایرانی در عراق است.
در شرایطی که همه روزه سازماندهندگان و رهبران قیام مردمی در شهرهای مختلف عراق به دست گروهای تروریستی وابسته به رژیم ایران و دولت مالکی ترور می‌شوند و یک اجماع فزاینده وجود دارد که انفجارهای جنایتکارانه درنقاط مختلف عراق توسط نیروی تروریستی قدس و نیروهای حکومتی در عراق سازماندهی و هدایت می‌شود، مصلحی گفت: «ما در مبارزه با تروریسم از یک تجربه 35ساله‌ برخوردار هستیم و این تجربیات را خدمت عزیزانمان در عراق» قرار می‌دهیم تا «هر چه زودتر امنیت کاملی رو برای مردم عراق به‌وجود بیاورند». مصلحی از افراد نزدیک به خامنه ای است و به اصرار او در سمت وزیر اطلاعات ابقا شده است، وی در ارتباط نزدیک با اطلاعات سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس قرار دارد.
سفر مصلحی و اظهارات او در ارتباط با سازمان مجاهدین و اظهارات کوبلر یک روز قبل از او، از طرح های شوم رژیم ایران و دولت عراق برای یک کشتار دیگر علیه 3200 پناهنده ایرانی در عراق خبر می‌دهد. مقاومت ایران دبیرکل و کمیسر عالی پناهندگان ملل متحد و دولت آمریکا را بنا به مسئولیت روشنی که در مورد سلامت و امنیت ساکنان اشرف و لیبرتی دارند، به اقدام فوری در این زمینه فرا می‌خواند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
13فروردین 1391 (2آوریل2013)