اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - ایران - 40اعدام شامل 2زن در 18روز

جلادان حاکم بر ایران همچنان به برپا کردن چوبه های دار در زندانها و شهرهای مختلف کشور ادامه می دهند.

در روز 8 اردیبهشت، دو زندانی در زندان خورین ورامین که یک اردوگاه مرگ مشابه کهریزک است، و یک زندانی 28ساله به نام حمید خوشنام در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند.
حلق آویز چهار زندانی در زندان کرمان (7 اردیبهشت)، اعدام دو جوان 22 و 26ساله در زندان مرکزی مشهد (4اردیبهشت) و اعدام چهار تن دیگر ازجمله دو زن زندانی در زندان دیزل آباد کرمانشاه (2 اردیبهشت) و اعدام دو جوان افغان در زندان مرکزی مشهد (اول اردیبهشت) از دیگر جنایتهای رژیم طی روزهای اخیر است.
همچنین در روز شنبه 31فروردین شماری از زندانیان به طور جمعی و مخفیانه در زندان بیرجند به دار آویخته شدند. علی آرنگ ۳۱ساله یکی از اعدام شدگان است. از آمار و مشخصات دیگر اعدام شدگان اطلاعی در دست نیست. در روز 28فروردین نیز یک زندانی در زندان گوهردشت کرج به دار آویخته شده بود.
بدین ترتیب تنها طی روزهای 22فرودین تا 8اردیبهشت 40زندانی شامل 2زن به دار آویخته شدند و این در حالی است که اطلاعات مربوط به اعدام شمار بالایی از زندانیان هرگز به بیرون درز پیدا نمی کند.
صدور احکام اعدام نیز همچنان ادامه دارد. در روز 8اردیبهشت سه زندانی در شهر خمین به اعدام محکوم شدند.
در یک اقدام شنیع و ضدانسانی نیز سه زندانی متهم به سرقت و توزیع موادمخدر در خیابانهای اصلی شهر مهران (استان کرمانشاه) گردانده شدند.
افزایش سرکوب و مجازات وحشیانه اعدام توسط رژیم آخوندی که به منظور تشدید فضای ارعاب در جامعه صورت می گیرد، نشانگر هراس سران نظام رو به سقوط ملایان از گسترش اعتراضات مردمی در آستانه نمایش انتخابات و در حالی است که جنگ سران رژیم به نحو بیسابقه یی بالا گرفته و به مرحله تعیین تکلیف نزدیک می شود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
8 اردیبهشت 1392 (28آوریل2013)