اعضای کابینه روحانی از عناصر اصلی جنگ، سرکوب و ترور و فساد در سالهای گذشته هستند

پورمحمدی، وزیر دادگستری یکی از بالاترین مسئولان قتل عام 30هزار زندانی سیاسی در سال67

اعضای کابینه آخوندی روحانی که امروز به مجلس رژیم معرفی شدند همه از بالاترین مقامات رژیم در سه دهه گذشته هستند که بیشترین نقش را در جنگ، سرکوب و صدور تروریسم و بنیادگرایی داشته اند و هیچکس خارج از کارگزاران رژیم آخوندی در 34سال گذشته در آنها دیده نمی‌شود. در این کابینه حتی یک زن برای پست وزارت کاندیدا نشده است.

همچنانکه خانم رجوی از روز اول بعد از انتخابات تصریح کرده است هیچ گونه تغییر در ایران بدون آزادی زندانیان سیاسی، آزادی بیان، آزادی احزاب، توقف مداخلات تجاوزکارانه در سوریه و عراق و پایان دادن به پروژه دستیابی به بمب اتمی متصور نیست. 50روز پس از انتخابات روحانی در موقعیتهای مختلف به خوبی نشان داده است که نه می‌خواهد و نه می تواند هیچ تغییری در عرصه های فوق به وجود آورد. روحانی امروز به نخست وزیر سوریه که برای شرکت در مراسم تحلیف وی به تهران رفته بود گفت رژیم ملایان تحت هیچ فشاری از حمایت از دولت سوریه برای مقابله با بحران کنونی (بخوانید با مردم سوریه) دست برنخواهد داشت.

سوابق برخی از وزرای پیشنهاد شده به شرح زیر است:

- آخوند پورمحمدی کاندیدای وزارت دادگستری یکی از جنایتکارترین سردمداران رژیم است . او سالها معاون وزارت اطلاعات بود و از همین موضع عضو اصلی کمیته سه نفره مرگ بود که بالاترین نقش را در قتل عام 30هزار زندانی سیاسی در سال 67 بعهده داشت. در سال 59، بعد از آغاز جنگ با عراق، خمینی او را به سمت دادستان انقلاب در خوزستان، هرمزگان و خراسان گمارد تا اعتراضات معلمان و دانش آموزان در بندرعباس را که بیش از یکسال تداوم داشت ، سرکوب کند. کشتار هولناک 100تن از دانش آموزان16تا 18ساله و معلمان اخراجی بندرعباس از سوابق منتشر شده از این جلاد بیرحم در همین ایام است. وی پس از آن به طور مستمر به عنوان دادستان انقلاب و نظامی در استانهای مختلف کشور به سرکوب مردم اشتغال یافت (58تا65). طی سالهای 66تا 78 در سمت معاون و جانشین وزارت اطلاعات بود.

پور محمدی در دوره 69تا 78 در سمت قائم مقام و ریاست اطلاعات خارجی وزارت اطلاعات در ترورهای خارج کشوری رژیم، نقش ویژه یی ایفا کرد. طراح اصلی ترورها در این دوران پورمحمدی بوده است و اجرای آن زیر نظر سعید امامی صورت می گرفته است.  

پورمحمدی دژخیم همچنین از عاملان قتلهای زنجیره یی است که حتی به اقوام خودش هم رحم نکرده و از جمله در قتل فجیع و سوزاندن جسد اشرف السادات برقعی همسر پسرعموی خودش دست داشته است (اسفند74).

او که از معتمدان و نزدیکترین مقامهای رژیم به خامنه ای است در سال 81 به عنوان مشاور ریاست دفتر و مدیرگروه «سیاسی– اجتماعی» خامنه ای منصوب شد و همچنان از گردانندگان دفتر ویژهٌ اطلاعات و امنیت خامنه‌ای بوده است. اطلاعات و امنیت در دفتر خامنه ای با کد 101، دارای 19 معاونت است که کد پرسنلی مصطفی پورمحمدی در این سازمان 1223 است

در دوران وزارت فلاحیان مقابله با سیمای مقاومت و پخش پارازیت روی آن نیز به طور مستقیم زیر نظر مصطفی پور محمدی صورت می گرفت.

- علی ربیعی، وزیر کار و امور اجتماعی، در ابتدای روی کار آمدن خمینی به عضویت سپاه پاسداران درآمد و از همان ابتدا از فرماندهان واحد اطلاعات سپاه شد. او اولین مدیر کل اداره اطلاعات آذربایجان غربی بود. سپس مدیر کل واحد کارگری وزارت اطلاعات شد معاونت حقوقی پارلمانی وزارت اطلاعات را تا سال 1372 (1993) عهده دار بود.

علی ربیعی، متعاقبا در دروان خاتمی دبیر اجرایی شورایعالی امنیت ملی شد و با حسن روحانی مسائل اطلاعاتی و امنیتی را دنبال می‌کرد. وی در دانشگاه وزارت اطلاعات موسوم به امام باقر استاد جنگ روانی بود. وی در پیاده کردن طرحهای ضد کارگری نقش فعالی داشته است

- آخوند سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، در مجلس اول رژیم آخوندی مسئول مستقیم تنظیم قانون وزارت اطلاعات بود. او عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری و نماینده مجلس آخوندی در دوره‌های اول، دوم، چهارم و پنجم بوده است. در سالهای ۶۸ تا ۷۰ معاونت نظارت و بازرسی و معاونت روابط عمومی و تبلیغات ارگان جاسوسی و سرکوب موسوم به «عقیدتی- سیاسی»در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به‌ عهده گرفته بود و در سال‌های ۷۹ تا ۸۸ نیز رئیس سازمان «عقیدتی، سیاسی» ارتش تحت امر آخوندها بود که نقش بسیار مهمی در سرکوب پرسنل مردمی ارتش ایفا کرد.

-حمید چیت‌چیان ، وزیر نیرو، فرمانده بخش اطلاعاتی سپاه پاسداران در تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان در سالهای اول رژیم ملایان بود با تشکیل وزارت اطلاعات در سال 1363، چیت چیان به طور رسمی به استخدام این وزارتخانه درآمد و با تداوم خدماتش در ارگانهای سرکوب مدارج ترقی را طی کرد..

- عباس آخوندی ، وزیر مسکن، از اولین اعضای شورای مرکزی جهادسازندگی، مسئول پشتیبانی جنگ بود که میلیاردها تومان سرمایه مردم ایران را برای شعله ور نگاهداشتن تنور جنگ هشت ساله رژیم با عراق به باد داد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

13مرداد1392 (4 اوت2013)