آتش کشیدن تصاویر خامنه ای و دیگر سران جنایتکار رژیم آخوندی توسط جوانان در شب چهارشنبه سوری

در آستانه برپایی چهارشنبه سوری، هموطنان و جوانان دلیر در شهرهای مختلف از جمله تهران، ساری و بندر عباس، تصاویر خامنه ای و دیگرسران جنایتکار حکومت آخوندی را به نشانه خواست مردم ایران برای سرنگونی این رژیم به آتش کشیدند.

رژیم آخوندی برای جلوگیری از جشن ملی چهارشنبه سوری و در وحشت از خیزش جوانان، به اَعمال محدودیت های سرکوبگرانه روی آورده است.
سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی تهدید کرد که فروش ترقه جرم است و تا 5 سال زندان دارد.
وی گفت: افرادی که دستگیر می شوند تا پایان تعطیلات عید زندانی خواهند شد.


به رغم کین توزی آخوندی و اقدامات سرکوبگرانه رژیم برای جلوگیری از جشن ملی چهارشنبه‌سوری، هموطنان و جوانان پرشور ایران در شهرهای مختلف میهن به طور سراسری به برگزاری این جشن ملی پرداختند.
تهران، شیراز، تبریز، اصفهان، کرمانشاه، سنندج، کرج، بروجرد، اهواز، ارومیه، یزد، مرند، اردبیل، شهر بابک کرمان، نیشابور و سایر شهرهای میهن، شاهد برگزاری مراسم چهارشنبه سوری بودند.
صدای انفجار ترقه و نارنجکهای دستی و شعارهای ضد حکومتی و ضد دیکتاتوری در جشن ملی چهارشنبه سوری در شهرهای مختلف بگوش میرسد.

در مناطق مختلف تهران از جمله نارمک، مجیدیه، نظام آباد، ولیعصر،شریعتی، فلکه اول و دوم تهرانپارس، مردم وجوانان پرشور تهرانی اقدام به آتش بازی گسترده کرده اند و با پریدن از روی آتشها، جشن چهارشنبه سوری را به کوری چشم آخوندهای ضد ایرانی، برگزار کردند.
در بخشهایی از فلکه اول تهرانپارس، جوانان اقدام به آتش زدن عکسهای خامنه ای و روحانی کرده اند.
جوانان غیور تهرانی هم چنین در برج میلاد اقدام به آتش زدن عکسهای خمینی و خامنه ای در مراسم چهارشنبه سوری کردند.
در نازی آباد تهران، شماری از جوانان دلیر همزمان با انفجارنارنجکها، شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ‏سر دادند
در مناطق مختلف کرج جوانان با انفجار ترقه و پرتاب نارنجک دستی جشن چهارشنبه ‏سوری را برگزار کردند.
جوانان شیراز درمرکز شهر با برافروختن آتش خیابان را بستند و با مأموران انتظامی درگیر شدند
باوجود ممانعت نیروی سرکوبگر انتظامی، جوانان کرمان در جاده هفت باغ و میدان کوثر جشن چهارشنبه سوری را برپا کردند.

در تبریز در محله های مختلف جوانان با ترقه زنی و آتش بازی و انفجار نارنجکهای دستی جشن چهارشنبه سوری را برگزار کردند. جوانان تبریز تراکتهای مرگ بر اصل ولایت فقیه و سال 95 سال سرنگونی را ‏دربرخی از خیابانهای این شهر نصب کردند .
درکرمانشاه، مردم با تجمع در مناطق مختلف شهراز جمله جعفرآباد و الهیه و پارک کودک شهرک جعفری اقدام به آتش بازی کردند.
جوانان کرمانشاه در بلوار طاق بستان با پرتاپ نارنجک صوتی و ‏انواع ترقه ها چهارشنبه سوری را برگزار کردند
در شهر اهواز مردم و دختران و پسران جوان در مناطق مختلف و خیابانهای اهواز و مدارس دخترانه جشن چهار شنبه سوری را با آتش بازی و پریدن از روی آتشها برگزار کردند.
در اصفهان، رژیم اقدام به بستن سی و سه پل بمنظور جلوگیری از تجمع مردم در چهارشنبه سوری کرده بود، ولی مردم در مناطق مختلف شهر از جمله ملک شهر اقدام به تجمع و آتش بازی کردند و باپریدن از روی آتشهایی که برافروخته بودند، جشن ملی چهارشنبه سوری را برگزار کردند.
گزارشهای رسیده حاکیست که زندانیان سیاسی مقاوم در زندان گوهر دشت نیز جشن ملی چهارشنبه سوری را با شعارهای ضد حکومتی و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه برپا کردند.

مأموران سرکوبگر انتظامی در زنجان و ارومیه در وحشت از جشنهای چهارشنبه سوری و تبدیل آن به اعتراضات اجتماعی،دست به جمع آوری مواد محترقه و دستگیری جوانان کردند.
پاسدار مراد جعفری جانشین سرکرده انتظامی رژیم در استان زنجان امروز ۲۴ اسفند از کشف ۵۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری چند نفر خبر داد و در ارومیه نیز پاسدار حسین صمدپور سرکرده انتظامی در شهرستان "ارومیه" روز دوشنبه ۲۴ اسفند از کشف ۱۹۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۷ نفر خبر داد.