بحران رژیم آخوندی بر سر برجام و زهر اتمی، برملا شدن ابعاد دیگری از فساد و چپاولهای هر دو باند حاکمیت آخوندی

مجلس رژیم امروز شاهد حمله اعضای مجلس از باند خامنه‌ای از برجام و دولت آخوند روحانی بود:

آخوند رسایی: آقای روحانی, وزرای شما در هیات مدیره ها بودن و ما اعلام می کنیم, برخی از اینها ثروتشون 1000میلیارد تومان است.
ایشون چند روز پیش گفتن که در مذاکرات برجام بدبینها و بدگمانها دائما می گفتن نمیشه وقتی توافق کردیم, این بدبینها و بدگمانها گفتن اجرا نمیشه, روز اجرا رسید, بدبینها گفتن عمل نمیشه, آقای روحانی چه کسی بود که میگفت من خوشبین نیستم, غیر از اینکه رهبر انقلاب فرمودند و غیر از اینکه همین محقق شد ایا غربیها به وعده های خودشون عمل کردن.
 
کوچک زاده: بنابراین  به شما توصیه می کنم آقای روحانی, بعد از سه سال از بدگویی و  تهمت و فحاشی به این و آن که بنای جواب دادن به شما را هم ندارم دست بردارید و نمی گویم در 100روز ولی در 400روز باقیمانده فکری به حال بیکاری, گرانی و مشکلات مردم بکنید و یقین داشته باشید خواست مردم, آزادی افسار گسیخته و فحشا که موجب هتک و بی حرمتی خودشان می شود نیست. 
آخر, آقای هاشمی با ارزیابی مطلوب شرایط کشور فرموده اند حالا دیگر میتوانم راحت بمیرم,

ابراهیم آقا محمدی: امروز مشکل اصلی مردم اشتغال و معیشت است, بیکاری بدترین بلاست که روح و روان آدم را فرسوده میکند. جوان را پیر و دل مرده می نماید.
هزینه برجام را پرداختیم تا پولهایمان آزاد شود و اشتغال ایجاد شود و بر رفاه و آسایش برسیم, اما شیطان بزرگ بجای آزاد کردن, مصادر می کند, از برجام امامزاده ای درست کرده ایم که هیچکس از چون چرای آن سوال نکند.
در برخی شهرستانها وضعیت مدافعین برجام چنان وخیم بود که آنان را مجبور کرد رخت برجام از تن برکنند و لباس سنتی مردم جهت جلب رای بر تن کنند.

کامران: بیش از دو دهه است بگید ما اینقدر شغل درست کردیم, اینقدر صادرات داشتیم, اینقدر فقر زدایی کردیم, خوب برای کی ها شغل درست کردیم, برای خارجیها, بعد با پررویی میگیم اقتصاد مقاومتی, خجالت داره, ...

احمد توکلی عضو مجلس ارتجاع با اعتراف به گوشه‌یی از فساد افسارگسیخته در رژیم تبهکار آخوندی گفت: «در حال حاضر به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دستگاههای مسئول مبارزه با فساد خودشان به درجاتی از فساد آلوده شده‌اند».
وی با اشاره به برکناری بیش از 170 قاضی به جرم دزدی افزود: این رقم نشان‌دهنده این است که دستگاه قضاییه به فسار گرفتار شده است. متأسفانه فسادها زیاد، شبکه‌یی و سیستماتیک شده‌اند و مسئولان نیز از زندگی ساده فاصله گرفته‌اند. وقتی مسئولان بخواهند در رفاه زندگی کنند مردمشان را بدبخت خواهند کرد.

امیر عباس سلطانی عضو مجلس رژیم: با حجم فساد مالی و اقتصادی موجود کار به سر انجام نمیرسد و بقول معروف با یک گل بهار نمی شود, چرا که فساد به جان انقلاب و کشور افتاده است و اگر امروز قاطعانه برخورد نشود همه را به کام خود خواهد کشید و فرقی بین اصولگرا و اصلاح طلب قائل نیست.
بجای پاک کردن صورت مسله به حل واقعی مسله پرداخت, بدون محاکمه و اعدام کسانی که چه به  صورت عمدی و سهوی جاده صاف کن امثال زنجانیها هستند, مبارزه با فساد تنها یک شعار است.