بیانیه سراسر وحشت خبرگان ارتجاع در هراس از آگاهی عمومی به مظلومیت مجاهدین در پی انزجار فزاینده اجتماعی و محکومیت جهانی حکم خمینی جلاد برای نسل کشی و قتل عام ۶۷

در بیانیه خبرگان ارتجاع، با ابراز وحشت از آگاهی مردم و جوانان و انزجار عمومی از جنایت بزرگ خمینی جلاد در قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ آمده است: مگر نه این است که (مجاهدین) با حمایت های گوناگون استکبار و کشورهای مرتجع هر از گاهی به دنبال احیای وجودشان بوده و روزی در پاریس و روزی دیگر به عنوان مهمان ... (عربستان) برای انجام مناسک حج و روزی با انتشار اخباری تقطیع شده علیه نظام و رهبری، عرض اندام می کنند.

خبرگان ارتجاع با اشاره به اظهارات منتظری که درگفتگو با هیات مرگ خمینی جلاد آنها را جنایتکارترین افراد توصیف کرده و می گوید مردم از ولایت فقیه چندششان می شود، می نویسند: این فایل صوتی،از یک سو نظام جمهوری اسلام و اصل ولایت فقیه را در بین مردم متزلزل ساخته و از سوی دیگر (مجاهدین) را با مظلوم نمایی تطهیر مینماید. غافل از آنکه این حربه که می توان با ادعاهایی چون دفاع از حقوق بشر، (مجاهدین) را زنده کرد طرحی ناشیانه و محکوم به شکست است.
خبرگان منفور ارتجاع با اعتراف ناگزیر به غیر قابل فهم بودن حکم خمینی جلاد می افزایند: «شاید هنوز هم برای عده‌ای درک تصمیم خمینی در برخورد جدی و بدون مسامحه با (مجاهدین) ...در سال 67 و نشان دادن فهم عمیق و دوراندیشانه (خمینی) در حفظ نظام دشوار باشد. (خمینی) در آن برهه حساس، با آن تصمیم به موقع، چشم فتنه را کور نموده و فرصت خودنمایی و فتنه گری (مجاهدین) را سلب کردند.
در بیانیه خبرگان ارتجاع که زیر عنوان اعلام انزجار مجلس خبرگان از تطهیر مجاهدین » در رادیو تلویزیون تحت امر خامنه ای و رسانه های رژیم وسیعا پخش شده، هم چنین آمده است:
چندی است که در فضای رسانه‌ای سیاسی و پایگاههای خبری, نوار صوتی منتسب به آقای منتظری با تحلیل‌های گوناگون دست به دست می شود که مشحون به اغلاط و تحریف‌هاست.
کدام انسان منصف و وجدان بیداری است که تصدیق نکند انتشار محتویات یک جلسه, پس از گذشت قریب سه دهه با اهداف شومی صورت می پذیرد.
آیا جز این است که آمریکای جنایتکار هر از گاهی با بهانه های گوناگون به تحریک ایادی خود دست می زند تا به گمان واهی خویش از یک سو نظام اسلامی, اصل ولایت فقیه و جایگاه رفیع رهبری فقیه در عصر غیبت را در بین مردم متزلزل ساخته و از سوی دیگر جریان (مجاهدین ) را با مظلوم نمایی تطهیر نماید.
 خبرگان رژیم سپس نامه زبونانه و پر سوز و گداز خمینی جلاد به آقای منتظری را نقل کرده که در آن خمینی می گوید:
«با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‌ای برایتان می‌نویسم تا مردم روزی در جریان امر قرار گیرند....از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به مجاهدین می‌سپارید, صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.
بیانیه خبرگان ارتجاع در پایان با غیظ و کین و درعین حال با استیصال و درماندگی می نویسد: مجلس خبرگان رهبری, ضمن محکوم نمودن (مجاهدین ) , اقدام سرسپردگان به این گروه در انتشار این نوار صوتی که چیزی جز آب به آسیاب دشمن ریختن نبود را تقبیح می کند...