کارزار دادخواهی شهیدان قتل عام ۱۳۶۷ اطلاعیه شماره ۳ خانواده شهدا و زندانیان سیاسی

هموطنان عزیز
جوانان برومند ایران زمین
دختران و پسران دلیر میهن
۵۰ روز پس از شروع کارزار دادخواهی قتل عام ۳۰ هزار زندانی مجاهد و مبارز در سال ۱۳۶۷، خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که این کارزار با حمایت و استقبال گسترده و روز افزون در داخل و خارج کشور روبرو شده است.

علاوه بر فعالیتهای سیاسی و تبلیغی و اطلاع رسانی و همچنین تظاهرات و اعتصاب غذا در خارج کشور، در این مدت ما به کمک هموطنان و خانواده های شهیدان توانسته ایم اسامی دهها تن از جنایتکاران که در قتل عام ۱۳۶۷ در شهرها و استانهای مختلف شرکت فعال داشته اند، دهها مزار دستجمعی شهیدان سال ۱۳۶۷ و اسامی شمار زیادی از شهیدان را که تا کنون در اختیار نداشتیم، به همراه عکس و خاطرات صدها تن از آنان را گردآوری کنیم. اطلاعاتی که همه روزه از گوشه و کنار کشور بدست ما میرسد افشاگر تلاشهای رژیم و ماموران نهان و آشکارش می باشد که میخواهند ابعاد جنایت را محدودتر و کمتر نشان دهند.
در این مدت بیش از ۱۴۰ بیانیه از تشکلهای سیاسی و صنفی در داخل کشور و همچنین نسخه هایی از ۵۳ نامه از این تشکلها و شخصیتهای سیاسی به مقامات بین المللی در ارتباط با قتل عام ۱۳۶۷ بدست ما رسیده است.
اما آنچه مهمتر است وحشت سردمداران رژیم آخوندی که همگی در این قتل عام شرکت داشته اند از عواقب این خونریزی بیسابقه است. آنها در مقابل کارزار دادخواهی خانواده های شهیدان و در مقابل جنبش اعتراضی جوانان این میهن بیش از پیش آسیب پذیرند. آنها به زبان خود می گویند مجاهدین عامل سرنگونی آنها هستند . رئیس پا بگور خبرگان بی تعارف اعتراف کرد که اگر امام جنایتکاران مجاهدین را ریشه کن نمی کرد مجاهدین نظام را ریشه کن می کردند. او با ترس و وحشت ادامه داد که نوارآقای منتظری حربه ای به دست مجاهدین برای مقابله با نظام را دارد.
آری جوشش خون شهیدان سال ۶۷ و کارزار میهنی دادخواهی آنها ریش و ریشه خامنه ای و رژیمش را برای همیشه خواهد سوزاند و شر نظام ولایت فقیه را از سر ملت ما کم خواهد کرد.
هموطنان عزیز، جوانان انقلابی
کارزار دادخواهی شهیدان تا رسیدن به خواستهای خود ادامه دارد و ما همگان را به شرکت فعال در آن فرامی خوانیم. این یک جنبش میهنی و بخشی از کارزار بزرگ ملت ایران برای سرنگونی نظام ولایت فقیه است.
ما همچنین از همه هم میهنانان می خواهیم که هرگونه اطلاعات و جرئیاتی در مورد قتل عام ۱۳۶۷ دارند از هر طریقی که می توانند برای ما ارسال کنند. اسامی و عکسهای شهیدان، مزارهای دستجمعی و محل دفن شهیدان، اسامی کمیته های مرگ و جنایتکارانی که در قتل عام شرکت داشته اند، خاطرات شهیدان و وضعیت زندانها در آستانه قتل عام و هر اطلاعات دیگری در این زمینه بسیار ارزشمند است. این اطلاعات گنجینه گرانبهای یکی از مهمترین فصول مقاومت ملت ایران در مقابل دیو خون آشام ارتجاع و بربریت معاصر است.
 این اطلاعات را می توانید برای سایتها و ایمیل های و آدرسهای زیر ارسال کنید.
 
خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی
۲۹ شهریور ۹۵