همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷ در برلین

همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷  بمنظور گسترش و همبستگی و اعتلای جنبش دادخواهی، روز ۴ شنبه اول مهر ۹۵ ـ یک تظاهرات توسط جامعه ایرانیان در تبعید (هواداران مجاهدین خلق ایران) با شرکت و سخنرانی نماینده شورای ملی ایران در آلمان و شماری از اعضای شورای ملی مقاومت ایران در مرکز شهر برلین ـ میدان براندنبورگ برگزار شد.

در این تظاهرات که همزمان با بازگشایی مدارس در میهن اشغال شده برگزار گردید، ضمن ادای احترام به سی هزار گل سرخ انقلاب که اغلب آنها را دانش آموزان، دانشجویان و معلمان آگاه، مبارز و انقلابی ایران بودند، بر خواست های اصلی جنبش دادخواهی که توسط خانم مریم رجوی اعلام شده است تاکید و اعلام شد که تا حصول به نتیجه نهایی که سرنگونی این رژیم ضدبشری و محاکمه همه عاملان و آمران این قتل عام هولناک این جنبش ادامه خواهد یافت. شرکت کنندگان در این گردهمایی همچنین از دولت آلمان و خانم آنگلا مرکل خواستند که از دعوت و پذیرش رئیس جمهور اعدام، روحانی جنایتکار به برلین، اجتناب کند زیرا او یکی از سران رژیمی است که از روز به قدرت رسیدن در همه جنایات آن, منجمله در قتل عام سی هزار زندانی سیاسی دخالت داشت.

همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷ در برلین
پس از اعلام برنامه، خانم معصومه بلورچی، نماینده شورای ملی مقاومت ایران در آلمان، طی سخنانی گفت:
تظاهرات امروزمان را با درود به شهدای پرافتخار ۵ مهر ۱۳۶۰ و درود به همه دختران و پسران دانش آموز و دانشجو و همه معلمین و فرهنگیان مجاهد و مبارزی که به رژیم ولایت فقیه نه گفتند آغاز میکنیم. آنها به همه نسل ها درس آزادی داده و جانشان را فدای آرمان آزادی کردند.

همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷ در برلین


دانش‌آموزان و دانشجویان شجاعی که از سی خرداد ۶۰ درمیهن اسیرمان ایران همراه و همگام با پیشتازان مجاهدشان درلشکرهای فدایی اشرف و لیبرتی جان خود را فدا کردند و اکنون یاد و راهشان بیش از هر زمان دیگری، شعله کارزار دادخواهی را در۱۰۰۰ اشرف تپنده درایران و اقصی نقاط جهان فروزان کرده است و میرود که بساط اعدام و شکنجه رژیم ولایت را برای همیشه در میهن اسیرمان ایران درهم بکوبد و آزادی و خوشبختی را برای مردممان به ارمغان بیاورد.

همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷ در برلین
آری داریوش سلحشورها، صباها، آسیه ها، ریحانه ها، ستارها، حنیف ها، رحمان ها، یاسرها، امیرها، سعید ها، ناصرها مهدیه ها و همه شهدا از ۳۰ خرداد ۶۰  تا ۳۰ هزار گل سرخ سربدار و تا همه شهدای قیام و شهدای قتل عامهای اشرف و لیبرتی درس آزادی میدهند، آنها آموزگاران نسل ما هستند، خون آنها می جوشد و فریاد دادخواهی «نه به اعدام و ارعاب آخوندی» را در ایران و جهان طنین‌انداز میکنند و جلادان را به پای میز عدالت میکشانند،


ما دراینجا اعلام میکنیم که آخوند روحانی نماینده مردم ایران نیست بلکه او نماینده جلادان حاکم بر ایران است. او از روز اول درهمه جنایات این رژیم مشارکت فعال داشته است و هنوز هم بر ادامه جنایتشان پافشاری میکند. بیش از ۲۵۰۰ اعدام، کشتار و سرکوب پیروان ادیان سنی و مسیحی، افزایش اعدام و سرکوب زندانیان سیاسی، حمایت عملی و علنی از دیکتاتورخونریز سوریه بشاراسد اینها بیلان حکومت روحانی است.
درشرایطی که جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ هر روز اوجی تازه میگیرد و هرروز صدها شخصیت بین المللی و حقوقدان خواستار محاکمه بین المللی روحانی و سران رژیم جنایتکارش میشوند، دعوت از روحانی ایستادن در مقابل خواسته برحق قربانیان و خانواده قتل عام شدگان و مقابله با جریان دادخواهی بین المللی است.
ما از دولت آلمان می‌خواهیم روابط خود با این رژیم را به‌توقف اعدام‌ها و آزادی زندانیان سیاسی مشروط و منوط کند و به مبارزه ملت ایران برای به ‌زیر کشیدن این رژیم و دستیابی به‌‌آزادی را محترم بشمارد.

همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷ در برلین
پس از آن مجاهد خلق شایسته سلمانی، بعنوان خواهر مجاهد شهید محمدرضا سلمانی و مادر مجاهد خلق حنیف کفایی طی سخنانی گفت:
من امروز به عنوان نماینده ای از نسل زنانی که در قتل عام شقاوت بار تابستان۶۷  قهرمانانه بر سر راه و آرمان شان تا پای جان ایستاده و با سری افراشته با شعار درود بر رجوی ـ زنده باد آزادی سر بدار و جادوانه شدند، صحبت می کنم و به روان های پاک شان درود می فرستم. به آن‌ها که در اوج افتخار، به‌دفاع از نام و آرمان رهایی‌بخش خود برخاستند و مسئولان قتل عام را، مطابق اعتراف خودشان، به‌عجز و التماس کشاندند. درود برهمه آنها و راه درخشان پررهرو باد!

همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷ در برلین

همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷ در برلین
۲۸ سال پیش خمینی میخواست با نابودی مجاهدین اسیر، به خیال خام خود، برای همیشه از دست این نسل خونفشان و جان برکف خلاص شده و حاکمیت منحوس اش را برای همیشه تثبیت کند، آنطور که این روزها بازماندگان منفورش تعریف میکنند نگران این بود که بعد از او دیگر کسی یارای چنین کاری را نداشته باشد. خمینی دجال با شناعتی بی نظیر فرمان قتل عام سی هزار مجاهد و مبارز را صادر کرد ولی این دیکتاتور خونریز هرگز فکر نمی کرد که دادخواهان همان خونها سالیان بعد، تمامیت رژیم را نه فقط در ایران، بلکه در تمامی دنیا و در برابر سازمان ملل متحد به محاکمه خواهند کشید،
به همین دلیل اجازه بدهید جانشین خونریزش، خامنه ای را از همینجا خطاب قرار داده و بپرسیم از سرنوشت امام جنایتکارت عبرت نگرفتی که باز هم صدتا صدتا مردم فرزندان محروم مردم ایران را اعدام می کنی؟ ایا فکر نمی کنی که دیگر دوران رژیمت تمام شده و سرنگونی فرارسیده است؟ اگر برای محاکمه امام دجالت ۲۸ سال مهلت خریدید و توانستید افکار عمومی را باسرکوبی سنگین، به سکوت وادارید، امروز تو و رژیمت در ابتدای جنبش رو به اعتلای دادخواهی، حتی قدرت ساکت کردن مزدوران خودت را نیز نداری و مفلوک تر از این هستی که بتوانی پاسخگو باشی.

همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷ در برلین
به خامنه ای می گوییم: همین چند روز پیش بود که چشم همه مردم ایران از پیروزی بزرگ مجاهدین روشن شده و تو و تمامی دستگاه نظامی ـ امنیتی و سیاسی ات در برابر آنها خوار و خفیف شده و شکست خوردید و یکبار دیگر اثبات شد که مجاهدین ازبین رفتنی نیستند چون رسالت بزرگ رساندن مهرتابان آزادی را به ایران عزیزمان دارند بقول منتظری، مجاهدین با کشتن از بین نمی روند بلکه بیشتر و بیشتر تبلیغ می شوند.
یکبار دیگر نیز بعنوان خواهرمجاهد شهید محمد رضا سلمانی و مادر پسرعزیزم حنیف که بدست فرستادگان ملعون تو در نبرد نابرابر ۱۹ فروردین ۹۱ در اشرف شهید شد به همه شما می گویم، مجاهدین را می توانید بکشید، زندانی کنید، شکنجه کنید، می توانید در اشرف یا لیبرتی محصورشان کنید، ۳ سال شبانه روز با صدای منفور بلندگوهایتان آنها را شکنجه روانی کنید، می توانید باز هم با غرب معاملات کلان کرده و مجاهدین را در لیستهای تروریستی کثیف شان قرار بدهند، می توانید از ارباب بی مروت و خائن دنیا بخواهید که مجاهدین را بمباران کنند یا آنها را در مهد دمکراسی اسیرشان کنند، اما مجاهدین برای پرداخت بهای باز هم بیشتری برای ازادی مردم شان با آغوش باز به همه این ابتلائات بیابیا می گویند و به ان افتخار می کنند و همین سی و چند ساله بخوبی نشان داده است که هرگز قادر به از بین بردن مجاهدین نیستید و ای جانیان ضدبشر محکوم به شکست قطعی هستید. چون این شجره طیبه صاحب دارد و صاحب آن این کشتی را به ساحل مقصود می رساند و مجاهدین و خون ۱۲۰ هزار شهید ضامن این پیروزی است. و نمی توانید مانع سرنگونی رژیمی که تاریخش بسرآمده است بشوید، جنبش دادخواهی خون سی هزار زندانی مجاهد و مبارز امروز خواستار افشای اسرار این قتل عام است، امروز شما باید پاسخ بدهید که:
1-اسامی کامل قتل‌عام‌شدگان چیست؟
2-باید بگویید در هر شهر یا استان چند نفر را اعدام کردید؟
3-باید به مادران داغدار و بازماندگان شهدا پاسخ دهید که عزیزان شان را کجا دفن کردید؟ و آدرس گورهای جمعی چیست؟
4-اگر شما به این جنایت علیه بشریت افتخار می کنید پس چرا اسامی هیئتهای مرگ در استانهای مختلف را اعلام نمی کنید؟
روزی که خلق ایران پاسخ این سوالات را از شما خواهد شنید دور نیست