جنگ باندهای حکومتی بر سر فساد و چپاول نجومی

در شرایطی که سرکردگان نظام و اعضای مجلس ارتجاع به طور روزمره هراس خود را از خطر شقه و قیام و خطر انفجار خشم مردم غارت شده و خیانت شده ایران، ابراز می کنند، باندهای حکومتی در جریان بحران انتخابات بر سر فساد و وچپاول فراگیر حکومتی به جان هم افتداده اند.

گزارشی از فساد و چپاول ۸ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان که در جریان جنگ باندهای درونی رژیم برملا شده است؛
به نوشته خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، «صندوق ذخیره فرهنگیان به‌عنوان یکی از بزرگترین موسسه های اقتصادی کشور در سال73 با هدف ارائه خدمت به‌ویژه در ایام بازنشستگی به فرهنگیان بوجود آمد و سرمایه‌ آن با کسر 5درصد از حقوق فرهنگیان و واریز 5درصد سهم دولت کسب شده است و طبق گفته مسئولان صندوق فرهنگیان, ماهانه در مجموع حدود 19میلیارد تومان از حقوق فرهنگیان وارد این صندوق می‌شود.... 27شرکت زیرمجموعه این صندوق در عرصه‌های مختلف از بورس, بیمه, بانک, پتروشیمی و ماشین‌سازی مشغول به فعالیت هستند و حدود 760هزار نفر از معلمان کشور عضو آن هستند اما این مؤسسه این روزها نه‌تنها در عرصه خدمت‌رسانی به مخاطبان خود ناکام مانده است که زمزمه‌های فساد مالی و دریافت پاداش‌‌ها و حقوق‌های نجومی از این صندوق به گوش می‌رسد به‌گونه‌ای که در سال91 پاداش هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان معادل 140میلیون تومان برای 5 عضو, در سال92, 160میلیون تومان برای 4نفر و در سال93, 260میلیون تومان برای 7نفر بود».
فساد و چپاول هشت هزار میلیارد تومانی در شرایطی است که معلمان زحمتکش و محروم فریاد می زنند که حقوقشان که با کاری سخت و طاقت فرسا بدست می آید بسیار پایین تر از خط فقر سه میلیون و پانصدهزارتومانی است.
به گزارش رسانه های رژیم و بر اساس اظهارات علی قطب‌الدینی مدیر کل اسبق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش رژیم که از مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان نیز بوده و حدود 2 سال است که کنار گذاشته شده،:‌می گوید که این صندوق هیچ اعتباری دراختیار شرکت اعتیاری فرهنگیان قرار نمی داده تا آنها با وامی که از این شرکت می گیرند مشکلاتشان را حل کنند، اما به یکباره این صندوق اعتباری برای خرید 800 دستگاه خودروی لوکس برای مدیران ارشد و محمد بطحایی معاون وزیر که اکنون پس از برکناری فانی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش مشخص شده است، اختصاص می دهد. این میزان اعتبار می‌توانست برای 12 هزار معلم خودرو هایی با قیمت حدود 15 میلیون تومان تهیه کند.
به گفته این کارگزار رژیم، صندوق ذخیره فرهنگیان تصویب می کند که به مدیران عامل 27 شرکت زیر مجموعه این صندوق بالای 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد صفر درصد پرداخت کند؛
وی می افزاید: معلمی که 30 سال خدمت می‌کند هم نمی‌تواند 100 میلیون تومان دریافت کند ولی «وام خودرو»، «وام ضروری»، «وام مسکن»، «وام خرید مسکن» و «اجاره مسکن» به مدیران و کارگزاران رژیم داده می شود.
یک نمونه دیگر: بانک سرمایه، 50 درصد سهام آن متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است. چهار شرکت وابسته به عوامل رژیم، 272 میلیارد تومان به این بانک مقروض بوده اند که مدیران این 4 شرکت با هیات مدیره این بانک به توافق می رسند که بدهی خود را با در اخیتار گذاشتن یک قطعه زمین بپردازند . اما این قطعه زمین تنها 47 میلیارد تومان قیمت داشته در نتیجه در یک اقدام باصطلاح کارشناسی توسط کارشناسان وزارت دادگستری رژیم قیمت این قطعه زمین از 47 میلیارد به 272 میلیارد تومان افزایش می یابد. و مدیران بانک نیز با بخشودن 30 میلیارد تومان جریمه و مالیات بخاطر دیر پرداخت کردن این بدهی به بانک، این مبلغ را نیز بحساب زیان بانک و در حقیقت ضرر و زیان فرهنگیان مظلوم است می گذارند.

فساد و چپاول در صندوق ذخیره فرهنگیان تنها یک نمونه از فساد سیستماتیک و نهادینه شده در حاکمیت آخوندی است که مهره های رژیم آآنرا از علائم ساقط شدن نظام آخوندی عنوان کرده و نسبت به آن هشتدار می دهند.
 احمد توکلی عضو پیشین مجلس آخوندی اخیرا گفته بود:«اگر با فساد سیستماتیک مبارزه نکنیم حتما جمهوری اسلامی ساقط میشود از مرحله تهدید گذشته ایم و به مرحله خطر رسیده ایم»...