اعتراضات مردمی در مقابل مجلس آخوندی همزمان با حضور آخوند روحانی

درحالیکه آخوندروحانی روز یکشنبه برای ارئه لایحه بودجه رژیم به مجلس رفته بود، تظاهرات اعتراضی علیه چپاول و ستم حکومت آخوندی در مقابل مجلس ارتجاع بالا گرفت.

ازنشستگان فرهنگی و معلمان به ستوه آمده از تهران و شهرهای آذربایجان و کردستان، غارت شدگان موسسه های حکومتی و کارگران کارخانه شیشه گاز با برگزاری تجمعات اعتراضی در مقابل مجلس رژیم خواستار استیفای حقوق چپاول شده خود شدند. فرهنگیان معترض شعار می دادند: خط فقر سه میلیون حقوق ما یک میلیون.

کارگران به ستوه آمده نیز در مقابل مجلس آخوندی به تبعیض و سیاست های ضد کارگری رژیم اعتراض کردند.

فرهنگیان بازنشسته همزمان با اعتراضات تهران، درکرمانشاه نیزتجمع اعتراضی برای مطالبه حقوق خود برگزار کردند به گفته شاهدان، شرکت گسترده فرهنگیان کرمانشاهی شدت فشارها و بی عدالتی روا شده به این قشر شریف را منعکس میکرد.

علاوه بر تجمعات اعتراضی درمقابل مجلس آخوندی جمعی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه درمقابل شهرداری رژیم در تهران دست به اعتراض زدند و بدنبال ضرب وشتم آنها توسط یگان ویژه، علیه پاسدار قالیباف شهردار فعلی و سرکرده قبلی نیروی انتظامی شعار می دادند:‌ قالیباف قالیباف استعفا استعفا
درحالیکه رانندگان معترض خواهان پرداخت شدن حق بیمه مسکن بودند، ماموران سرکوبگر، خیابان منتهی به شهرداری تهران را مسدود کردند ومانع استمرار تجمع رانندگان دراین منطقه شدند. اما رانندگان اعتراض خود را به خیابان خیام کشاندندو مزدوران باحمله به رانندگان تعدادی را مجروح و ۳۰ تن را بازداشت کردند
سندیکای کارگران شرکت واحد با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد ۱۶ تن از رانندگان معترض مجروح شده اند که به بیمارستان منتقل خواهند شد.

بنا بر این گزارش  بیش از ۴۰۰ تن از فرهنگیان با شعارهای علیه غارت و چپاول و ظلم رژیم آخوندی اعتراضات خود را شروع کرده اند. پس از ساعتی تعداد تجمع کنندگان به بالای ۲۰۰۰ تن رسیده است.
تجمع کنندگان پلاکاردهایی در دست دارند که روی آن نوشته شده است:

معلم بیدار است از تبعیض بیزار است،
خط فقر سه میلیون، حقوق بازنشسته فرهنگی ۱.۵ میلیون.
اگر در بیعدالتیها بیطرف هستید بدانید که طرف ستمگر را گرفته اید.
اولین شعاری که میدهند: معیشت منزلت حق مسلم ماست.

تجمع/فرهنگیان/معلمان/

تجمع/فرهنگیان/معلمان/

تجمع/فرهنگیان/معلمان/

تجمع/فرهنگیان/معلمان/

تجمع/فرهنگیان/معلمان/

تجمع/فرهنگیان/معلمان/