توجیه گورخوابی توسط آخوند روحانی: در قبر زندگی می کنند برای نجات از سرما

بدنبال بالا گرفتن خشم و نفرت عمومی از فاجعه دردناک گورخوابی فقرا و بی خانمانها در نظام سراپا فساد آخوندی، آخوند روحانی که روز چهارشنبه تلویزیون حکومتی سخنرانی او را پخش می کرد با سخافت، به دجالگری درپاره این محصول مستقیم حاکمیت چپاولگرانه آخوندها پرداخت و شیادانه کوشید تا آنرا توجیه کند.

آخوند روحانی گفت:‌خوب حالا شنیده بودیم بعضیها از فقر، بیچارگی، اعتیاد کارتن خوابند، زیر پلها می خوابند. تو کشورهای اروپایی دیده بودیم؛ بعضی از این فقرا تو ایستگاههای مترو شب رو به صبح می آورند، زیر پلها شب رو به صبح می آورند، اما قبر خواب رو کمتر شنیده بودیم که یک فقیری شب بخاطر فقرش بی نوایی اش بره تو قبر زندگی بکند، برای اینکه از سرما نجات پیدا بکند.


در همین حال به دستور استاندار  آخوند روحانی ، بی‌خانمانها که در قبرهای خالی در نصیرآباد شهریار زندگی می‌کردند، با ضرب وشتم، دستگیر و از محل بیرون رانده شدند.


به گزارش رسانه  حکومتی شهروند، از میان ٣٠٠ قبر خالی قبرستان نصیرآباد، تنها یک نفر مانده است. او می‌گوید: «صبح مأموران آمدند، همه را زدند، وسایلشان را بردند و رفتند. الآن فقط من اینجا مانده‌ام.صبح یک عده‌یی آمدند و با مشت و لگد ما را متفرق کردند، از شهرداری و کلانتری بودند. آنها که ما دیدیم، لباس خاصی تنشان نبود. فقط می‌خواستند ما را متفرق کنند. وسایلمان را بردند و رفتند.
مرکز ارتباطات دفتر آخوند روحانی اعلام کرد: روز سه‌شنبه فرمانداری شهریار هم شاهد برگزاری جلسه‌یی فوری بود. استاندار تهران به فرماندار شهریار دستور ویژه برای پیگیری موضوع را داد.