آخوند روحانی :‌بیکاری جوانان معضل بزرگ

بدنبال اظهارات خامنه ای آخوند روحانی رئیس جمهور شیاد ولایت فقیه  نیز تلاش کرد با سرهم کردن یکسری آمار و ارقام توخالی در زمینه اقتصادی، بحران عمیق اقتصادی رژیم و فشارهای طاقت فرسایی که به هموطنان وارد می شود را وارونه جلوه دهد. اما ناگزیر، ضمن ابراز وحشت از ابعاد بیکاری جوانان، آن را معضلی بزرگ برای نظام آخوندی توصیف کرد.

روحانی گفت: مسله اشتغال مهمترین مسله کشور هست، یعنی در میان همه مسائلی که حائز اهمیته، بنظر من اشتغال مهمترین است و بیکاری میتواند معضل بزرگی برای کشور ما و جامعه ما باشد.
بسیار نگران کننده است که داخل یک خانه یک نفر یا دو نفر و یا حتی بیشتر جوان بیکار باشند.
آخوند روحانی درپاسخ به سوالی درباره کنار گذاشته شدن عملی رژیم از روند آتش بس در سوریه و تصویب قطعنامه ارائه شده توسط روسیه در این باره در شورای امنیت، تلاش کرد با سیلی صورت رژیم آخوندی را سرخ نگه دارد و رژیم پدرخوانده تروریسم در منطقه را مدافع مبارزه با تروریسم جلوه بدهد.
روحانی گفت:‌ مسئله دوم مبارزه با تروریسم است، ما در این زمینه هر کشوری که از ما کمک خواسته و درخواست کمک کرده برای مبارزه با تروریسم ما دریغ نداشتیم؛ چه عراق بوده، چه سوریه بوده، چه دیگران، اگر کسی از ما کمک خواسته ما به آنها کمک کردیم.... راه حل نهایی را دیپلماسی می دانیم .
مجری تلویزیون رژیم گفت:  اقای دکتر عده ای تلاش می کردند بگویند این توافق اتش بس در سوریه هیچ ربطی به ایران ندارد و ترکها و روسها در واقع مبتکر و طرفین توافق بودند. واقعا اینجوری بوده با این که جنابعالی مرتب در تماس هستید. دیروز هم با رئیس جمهور روسیه تلفنی صحبت کردید.
روحانی پاسخ داد: ایران نقش بسیار مهمی هم در مبارزه با تروریسم و شکست ‏تروریست‌ها و هم در دیپلماسی نقش بسیار فعالی دارد و این دو در کنار هم به موفقیت خواهند رسید.