بحران چپاولهای حکومتی و جنگ و جدال روسای دوقوه مجریه و قضائیه آخوندی - مصاحبه با هادی روشن روان

درباره بحران چپاولهای حکومتی و جنگ و جدال روسای دوقوه مجریه و قضائیه رژیم آقای هادی روشن روان عضو کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت طی مصاحبه ای با سیمای آزادی گفت:

این اختلاسها یک چیزی است که از اول نظام خمینی بوده و کاملا هم ساختاروند و سازمان یافته در این نظام هست و من فقط دوتایش را مثال بزنم که این روزها هم مطرح است این بهتر روشن می شود. یکی حساب قوه قضاییه است که جناح روحانی آنرا افشا کرده اند . این یک جریانی است این در جریان سرکوب مداومی که این قوه قضاییه مردم را دستگیر می کند و بی جهت می گوید که باید شما و ثیقه بگذارید. وثیقه های کلان را در یک حساب جمع می کنند که این حساب الان در حال حاضر بیشتر از ۱۵۰۰ میلیارد تومان وجود دارد بطوریکه سود ماهیانه همین مبلغ بیش از دهها میلیارد تومان است. این از زمان یزدی یعنی از همان اوائلی که خامنه ای ولی فقیه شد،یزدی آمد رئیس قوه قضاییه اش شد این سالیان طولانی است که این پولها را به حساب شخص رئیس قوه قضاییه می ریزند بخاطر این که بتوانند سود آنها را به جیب بزنند. در این حساب هم، هم دفتر خامنه ای و هم بانک مرکزی کاملادر جریان اند و دست در دست هم دارند. این پول که ماهانه بیش از بیست میلیارد تومان سود دارد، این تقسیم شده بین این جناحها، بطوریکه یک قرارداد با سپاه بسته قوه قضاییه تحت عنوان تعمیر ساختمانهای قوه قضاییه و دادگستری در سراسر کشور، ماهی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان فقط به سپاه می دهد و این خرج سپاه و چیزهای دیگر می شود. این حساب در بیش از 80 حساب صادق لاریجانی وجود دارد. یعنی این مسئله ای است که کاملا به بیت خامنه ای، سپاه، قوه قضاییه این پول را با هم بالا می کشند.
دادستان دیگر مربوط می شود به داستان بابک زنجانی است. بابک زنجانی در دوره احمدی نژاد که در آن دوره هفتصد الی هشتصد میلیارد دلار درآمد این مملکت را هدر دادند یک ستاد اقتصادی درست شده بود در دوره دوم احمدی نژاد که مصلحی وزیر اطلاعات، حمید یزدی معاون اقتصادی وزیر اطلاعات، ایروانی و آقا محمدی نماینده خامنه ای در این بودند و سر این هم وصل بود به مجتبی خامنه ای . یکی از عواملی که این تحریم ها را به حساب دور بزنه و پولها را بگیرد. یکی از این عوامل زنجانی بود که به حمید یزدی هم وصل بوده است. واین پولهایی که اینجا اینها بالا رفتند همش توحساب خامنه ای ومحتبی وسپاه وهمین خرج تروریسم واین سرکوب وعلاوه براختلاسهای فردی شان دیگر الان دولت آمریکا یقه این را گرفته بخاطر آن پولها،دنبال این هست که آن پولها برگردد اینها هم که پولها رابالا کشیدند نمی خواهند برگرده ومیگویند پس پشت قضیه را رو کن،ازآن طرف اینها می خواهند بااعدام یزدی این مسئله جنجالی راببندند ودیگر پای مجتبی به میدان کشیده نشود این دعوا اصلی است که بین این دوجناج وجود داره یعنی روی چنین اختلاسی است این تااینجاهست.
سال گذشته همین اوایل امسال روحانی ورفسنجانی رفتندپشت وزارت ا طلاعات بیاید روی پرونده بابک زنجانی تحقیق کند.
سپاه بهیجوجه اجازه نداد چون وارد شدنش همان و مشخص شدن این که این دزدیهای کلان چطوری خرج سرکوب وصدور انقلاب وتروریست واینها می شود علاوه برموارد شخصی می شود که سرش مجتبی خامنه ای است.
اما مسئله دومی که مسئله بسیارمهمی است که امروز خامنه ای هم به آن اشاره کرد همینکه این دزدیها بوده قبلا یک نوکی ازنوک کوه یخ ازدریا می زد بیرون،ولی الان مهم که دژخیم لاریجانی رئیس یک قوه باروحانی که خودش ازاو دژخیم تر وسالیان رئیس امنیت این کشور بوده وتمام ترورها وسرکوب ها درزمان رفسنجانی وخاتمی واینها رااینخودش دنبال می کرده اینها باهم سرشاخ شدند ودست یکدیگر را روی می کنند.