وحشت خامنه ای از بحران فزاینده در راس حاکمیت و خطر قیام

ولی فقیه ارتجاع خامنه ای با نگرانی از بحران فزاینده در راس حاکمیت بر سر چپاولها و نمایش انتخابات، سرکردگان نیروهای خلص بسیجی و امام جمعه های خود را به صحنه می فرستد تا نسبت به پیامد این بحران و خطر قیام هشدار بدهند.

پاسدار سعید قاسمی سرکرده چماقداران لباس شخصی خامنه ای در هشداری به نیروهای بسیجی با نقل اظهارات خامنه ای گفت: قیام سال۸۸ کل نظام را به لب پرتگاه بود و من خودم در قلب تهران شاهد این بودم که کار تمام بود.

پاسدار سعید قاسمی با خواندن متن نامه خمینی به آقای منتظری در واکنش به اعتراض وی به قتل عام زندانیان سیاسی، این نامه را مبنای سیاسی حرکت نظام دانست و تصریح کرد که روش خمینی در برخورد با منتظری همان شیوه یی است که توسط داعش نیز در زدن تیرخلاص دنبال میشود.

امام جمعه خامنه‌ای در تهران، آخوند احمد خاتمی درباره جدال سران دو قوه مجریه و قضائیه رژیم بر سر دزدیها و انتخابات و خطر آن برای تمامیت نظام ولایت فقیه گفت: «میخواهیم از الان نه از قبل از این تا انتخابات دوازدهم که در اردیبهشت یا خرداد انشاالله انتخابات برپا میشه دشمن روی چند نکته تاکید کرده:
1- در ایجاد اختلاف دو قطبی کردن جامعه
2 - تخریب نهادهای قانونی نظام بویژه قوه قضائیه
3 - فضای مجازی رو دارند آکنده از دروغ و تهمت و افترا میکنند اینجاست که به همه میگم حواستون جمع باشه, به مسئولان محترم میگم حواستون جمع باشه تمام دلسوزان انقلاب اتفاق دارند دعواهای رسانه ای مسئولان به مصلحت انقلاب نیست خروجی اش می دونید چی شده؟ خروجی اش اینه که تو تحلیل هاشون میگند از این دعواها معلوم میشه که فساد در ایران سیستماتیک شده این طعنه به مصلحت هست؟ قطعا نیست».


 
آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد نیز درباره جنگ قدرت باندهای حاکمیت و حملات فزاینده به آخوندهای حکومتی در شبکه های اجتماعی گفت: «شما برای قدرت یابی خودتون, یک رسانه پوسیده ای رو بدست بگیرید, حالا به من عمامه بسر و طلبه هم فحش بدین چه میشه, کجا مشکل رو حل میکنه, شما بدست بگیرید برای یک مشت ولنگارو, دور خودتون جمع کنید, اردوکشی سیاسی از یک مشت لاابایی بی بندو بار, درست کنید, که به قدرت برسید, بعد چی».