شناسایی و طرح ترور سیاستمدارآلمانی و ضرورت قطع رابطه با رژیم ایران و اخراج مزدوران آن

شناسایی و طرح ترور علیه سیاستمدار آلمانی راینهولد روبه و جاسوسی و شناسایی علیه یک مدرسه عالی اقتصاد در پاریس و یک پروفسور این مدرسه، توسط فاشیسم دینی حاکم بر ایران، ضرورت قطع رابطه با این رژیم تروریستی و بنیادگرا و اخراج مأموران و مزدوران آن از سوی کشورهای اروپایی را دوچندان می کند. بی عملی در مقابل رژیمی که مردم ایران نام پدرخوانده داعش بر آن نهاده اند این رژیم را در جاسوسی و تلاشهای تروریستی اش جری تر کرده است.

وقایع سالهای گذشته نشان می دهد که رژیم آخوندی روابط اقتصادی و دیپلوماتیک و پذیرش دانشجو و حتی امکانات پناهندگی را به ویژه در کشورهای اروپایی در خدمت ترور، جاسوسی، سلب امنیت از پناهندگان و همچنین دور زدن تحریمها و خرید کالاهای ممنوعه و .... به کار می گیرد. آزادی عمل مأموران و مزدوران این رژیم در خاک اروپا، آن را به یک تهدید جدی برای امنیت کشورهای اروپایی تبدیل کرده است.
رسانه های آلمانی در روزهای اخیر به نقل از دادستان فدرال آلمان نوشتند یک نماینده باسابقه مجلس فدرال «راینهولد روبه رئیس سابق جامعه آلمان و اسراییل هدف محتمل یک سوء قصد از سوی سرویس مخفی ایران مورد جاسوسی قرار گرفته بود». در همین رابطه یک پاکستانی مزدور رژیم ایران اوایل ژوییه ۲۰۱۶ به دلیل ظن به فعالیت جاسوسی دستگیر شد. این مزدور پاکستانی «در مظان این اتهام قرار دارد که علیه یک مدرسه عالی اقتصاد در پاریس و یک پروفسور فرانسوی-اسراییلی شاغل در آن موسسه نیز اقدام به عملیات جاسوسی و شناسایی کرده باشد». به نوشته رسانه های آلمان «مطابق محتوای کیفرخواست، دادستانی فدرال از این حرکت می کند که هدف جاسوسی، کسب اطلاعات از اهدافی محتمل برای سوءقصد بوده اند. ... فرد متهم به جاسوسی به طور مشخص یک کروکی از رفت و آمدها و مسیرهای مورد استفاده سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات تهیه کرده و ساختمان جامعه آلمان و اسراییل را مورد شناسایی قرار داده بود – این امر به عنوان یک دلیل روشن برای آماده سازی یک سوء قصد ارزیابی می شود». گفته می شود که یک مأمور دیگر سرویس مخفی ایران در این پرونده ترور که او نیز پاکستانی الاصل بوده است، فراری است.
رژیم آخوندی برای فرار از عواقب طرحهای جنایتکارانه جاسوسی و تروریستی مزدوران غیر ایرانی مانند لبنانی و پاکستانی را به کار میگیرد. به خدمت گرفتن گسترده مزدوران لبنانی و پاکستانی و افغان و... در کشتار مردم سوریه فرصتهای بسیار بیشتری برای رژیم به منظور انتخاب و آموزش مزدوران مناسب برای اقدامهای جاسوسی و تروریستی در اروپا فراهم کرده است.
باز گذاشتن دست رژیم ایران و مزدورانش در حالی است که دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشورهای اروپایی از مقاصد رژیم آخوندی در این کشورها مطلع هستند. گزارش سال ۲۰۱۵ اداره حراست از قانون اساسی در آلمان در این باره تصریح می کند: «اصلی‌ترین عامل فعالیتها علیه آلمان، هم‌چنان وزارت اطلاعات و امنیت (رژیم ایران) است. تمرکز آن به‌طور خاص بر سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران است. در کنار آن فعالیتهای اطلاعاتی و شناسایی علیه سیستمها و تجهیزات آلمان در داخل و خارج از کشور، منافع ادامه‌دار اهداف آلمان، قبل از هر چیز در محدودة سیاست خارجی و امنیتی، قرار دارد..... کنترل فعالیتهای اطلاعاتی برای کسب اطلاعات، در اولین قدم، به‌وسیلة مقر اصلی وزارت اطلاعات و امنیت در تهران، صورت می‌گیرد».
گزارش می افزاید «هم‌زمان، مقر مرکزی و قانونی وزارت اطلاعات و امنیت سفارت (رژیم) ایران در برلین، فعالیتها و کارهای مهمی در رابطه با فعالیتهای اطلاعاتی انجام می‌دهد. از جمله وظایف آن حمایت و پیشبرد عملیات اطلاعاتی است که از مرکز وزارت اطلاعات داده می‌شود؛ (این عملیات) به طور عمده علیه اهدافی در آلمان است، اما در مواردی نیز علیه افراد یا تأسیساتی در کشورهای اروپایی است. همکاران نمایندگی‌های کنسولی (رژیم) ایران در آلمان، وظیفه دارند از مقر مرکزی و قانونی وزارت اطلاعات و امنیت حمایت کنند».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۹ دی ۱۳۹۵ (۸ژانویه ۲۰۱۷)