بالا گرفتن بحران درونی حکومت آخوندی بر سر زهر اتمی و نمایش انتخابات

در سالگرد اجرایی شدن برجام بحران درونی حکومت آخوندی برسر زهراتمی و نمایش انتخابات بالا گرفته است.

درحالیکه باند خامنه ای در رادیو و تلویزیون رژیم آخوند روحانی را به خاطر شکست برجام زیرضرب برده اند و حتی از احتمال رد صلاحیت او در نمایش انتخابات صحبت می کنند،رئیس جمهور ارتجاع با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی، احتمال رد صلاحیت خود توسط شورای نگهبان را رد کرد و به دفاع از برجام پرداخت.
آخوند روحانی گفت: «در سالگرد امضای برجام، باندهای حکومتی بر سر پیامدهای زهر اتمی به جان هم افتادند و بحران تمامیت رژیم پلید ولایت فقیه را در گرداب بحرانها بیش از پیش برملا کردند».
دراین کشمکشها، خامنه ای که خود شروع کننده مذاکرات اتمی بوده و قبل از روی کار آمد روحانی ازطریق سلطان نشین عمان دست به دامن آمریکا شده بود، ازطریق عواملش در تلویزیون حکومتی تلاش می کند خودش را بی اطلاع قلمداد کند و مسئولیت زهر تحمیلی در برنامه بمب سازی اتمی را به گردن باند رقیب بیندازد.


ب

خشهایی از یک برنامه تلویزیون تحت امر ولی فقیه درمانده ارتجاع در ذیل آمده است:
مجری: آقای دکتر وکیلی مردم اصلا مردم هیچی نمایندگان مجلس و مسئولان نظام واقعا از همه اجزا برجام مطلع هستند؟ ... حتی خود دست اندرکاران این پروژه از جمله رئیس سازمان انرژی اتمی گفتند که بخشی از مذاکرات ما با آمریکایی ها محرمانه است
محمد علی وکیلی نماینده مجلس آخوندی: یک معاهده مثل برجام خرید و فروش یک خودروی پراید نیست یا یک کیلو سبزی سر مغازه سر کوچه نیست که بشه همه زوایایش رو بهم ریخت و همه اطلاع پیدا کنند
ذوالنور نماینده مجلس آخوندی: اونچه که امروز مطرح شده بر دشمن پوشیده نیست دشمن همه چیزش رو میدانه اونی که دور نگه داشته شده مردم ما هستند...
از بالاترین مقام اجرایی کشور اگر من امشب فهرست خدمت شما بگذارم که نقادان رو به باد مسخره و فحش و ناسزا گرفتند برید بمیرید, بیسواد, تازه به دوران رسیده و الفاظ بسیار زننده ای از ناحیه بزرگوارانی که من نمیدانم خنده شون رو حضرتعالی کدوم قسم خنده توصیف میکنید که با دیگران خندیدند ولی منتقدین دلسوزی که وجودشون نگران چنین وضعیتی بود یعنی جای اشدا علی الکفار و رحما بینهم رو ما جابجا دیدیم شد.
مجری: الان معلوم شد که کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از اسناد محرمانه ای بی اطلاع است یعنی محرم ترین بخش سیاست گذاری و تصمیم سازی در کشور از بخشی از مهمترین کنوانسیون بین المللی این مملکت در طی این سالها بی اطلاع است پس ما فقط نامحرم نیستیم
وکیلی: ... اگر روزی برجام پاره بشه حتما همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند و مسئولین نظام یکی پس از دیگری تائید کردند حتماما برجام رو به آتیش میکشیم.
مجری: آقای اوباما شب آخر ساعتهای آخر ریاست جمهوری اش یک لگد دیگه ای هم زد به برجام و حالت اضطراری علیه جمهوری اسلامی ایران رو یکسال دیگه تمدید کرد این تازه وضعیت ما با رئیس جمهوری است که باهوش و مودب است رئیس جمهور بعدی ترامپه!! ! با این ترامپ چه باید بکنیم؟ ... .
وکیلی: ... جنابعالی جز کارشناسان صاحب نظر این حوزه هستید بهتون نمیآید که یک مجری بیطرف باشید
بدون نظارت بالاترین مقام کشور وبخصوص فرمولی راکه مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بودند و شورایی را بر سر اینها و حتی بدون اینکه مانیتورینگ آن لاین بشه نحوه مذاکرات اینها و محتوای مذاکراتشون امکان اینکه چیزی امضا بشه یا تعهدی داده بشه وجود نداشت
ذوالنور: امروز دست خودمون رو خالی کردیم... اگر ما بخواهیم برگردیم چه جوری برگردیم؟
مانباید بگذاریم اون چهره با صلابت استکبار ستیزانه جمهوری اسلامی خدای نکرده مخدوش بشه که البته برجام لطمه ای به اون چهره درانظار دنیا متاسفانه وارد کرده.
تلویزیون رژیم - ۲۷ دی ۹۵
عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی رژیم در دوره احمدی نژاد، در سالگرد برجام گفت: «با توجه به وضعیت فعلی فردو پیشنهاد می‌کنم کاروان‌های راهیان نور در مسیر جبهه از فردو به عنوان موزه دیدن کنند. چون فردو با وضعیت فعلی‌اش که اساساً تغییر کاربری داده, به درد کار دیگری نمی‌خورد».
وی افزود: «زمانی که مأموریت‌ کاری یک مکانی عوض شود, آن مکان عوض شده و تعطیل شده است»..
خبرگزاری حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان- ۲۷ دی۹۵