افشای صورت‌جلسه ملاقات رفسنجانی با نخست وزیر عراق در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۵

توطئه از بین بردن مجاهدین در لیبرتی با چسباندن آنها به داعش
اعتراف نخست وزیر عراق به اقدامات علیه مجاهدین بویژه «رساندن خانواده ها»!

روز 17 ژوئن 2015 (27خرداد1394) چهار روز بعد از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس که خشم و کین حیوانی رژیم آخوندی را بشدت برانگیخته بود، آخوندها نخست وزیر عراق را به تهران فراخواندند. عبادی نخست وزیر عراق در این سفر با خامنه ای، رفسنجانی، روحانی، شمخانی، شاهرودی و اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور ارتجاع دیدار کرد. آنها سلسله اقداماتی را علیه مجاهدین به منظور از بین بردن آنها در لیبرتی با برچسب داعش، به وی ابلاغ کردند. اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس از آن پس به انتشار اخبار مجعول زنجیره ای درباره ارتباطات مجاهدین با داعش در لیبرتی مبادرت کرد که در همان زمان یک به یک از طریق رسانه ها و کانالهای سیاسی تکذیب شده است.
عبادی پس از توجیه توسط پاسدار شمخانی و پاسدار قاسم سلیمانی، میگوید برایش روشن شده است که «عناصری» از سازمان مجاهدین خلق همراه داعش و حزب بعث در انبار و موصل می جنگند و این باعث نگرانی وی شده است...
طبق سند ضمیمه که نسخه های آن در بیت العنکبوت خامنه ای، نیروی تروریستی قدس، شورایعالی امنیت، وزارتخارجه و اطلاعات رژیم موجود است، رفسنجانی تأکید میکند: «اعضای سازمان خلق، آفتی هستند که باید آنان را از بین برد و ما برای حل آن، همة راههای حول این موضوع را در نظر داریم».
متقابلاً نخست وزیر عراق از اقدامات حکومتش به چند کار علیه مجاهدین از قبیل «رساندن خانواده ها به آنان» صحبت میکند.
در همان روز 27 خرداد 94، دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه شماره 8 پیرامون «انتقال مزدوران به لیبرتی» فاش میکند مزدورانی که تحت عنوان خانواده مجاهدین از «صبح روز چهارشنبه 17 ژوئن (27 خرداد)، توسط صادق محمد کاظم، از کمیته سرکوب دولتی، باردیگر به لیبرتی برده شدند... در ایستگاه پلیس به شعار دادن علیه ساکنان پرداخته و از جمله می گفتند: همانطور که اشرف را نابود کردیم اینجا را نیز نابود خواهیم کرد». این مزدوران «همان کسانی هستند که وزیر به اصطلاح حقوق بشر عراق که از عوامل نیروی تروریستی قدس است، در روز 14 ژوئن در بغداد با آنها دیدار کرد».
سند به وضوح نشان میدهد که هیچ اقدامی علیه مجاهدین و مقاومت ایران جز با طراحی و سازماندهی رژیم آخوندی صورت نمیگیرد.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
29 دی95 (18 ژانویه2017)