غیظ دیوانه وار رژیم آخوندی از نامه شخصیت های برجسته ایالات متحده به دونالد ترامپ

در ادامه واکنشهای هراس آلود رژیم آخوندی نسبت به نامه ۲۳ تن از شخصیتهای برجسته امریکا از هر دوحزب و از مقامهای پیشین این کشور به دونالد ترامپ برای اتخاذ یک سیاست قاطع در برابر مداخلات تروریستی فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران و دیالوگ با شورای ملی مقاومت ایران، دیکتاتوری آخوندی زوزه های وحشت و غیظ جنون آمیز رژیم ولایت فقیه را در یک برنامه دیکته شده و کاملا مشابه، در شبکه های مختلف تلویزیون تحت امر خامنه ای به نمایش گذاشت.

تلویزیون رژیم – ۲۹ دی ۹۵
سریال نامه نگاریها به ترامپ از بازنگری در برجام تا حمایت از منافقین
یک نامه جدید اما تکراری, این بار از ۲۳ مقام سابق آمریکا به دونالد ترامپ, آنهم با مضمون حمایت از گروهک بد نام منافقین.
گوینده بی بی سی فارسی: اخیرا تعدادی از مقامهای سابق آمریکایی از دونالد ترامپ خواسته اند که با شورای ملی مقاومت با سازمان مجاهدین خلق وارد مذاکره شود.
گزارشگر: این ۲۳ مقام آمریکایی در این نامه دلیل خود را هم اینگونه توصیف می کنند, آنها می گویند ایران با کمک به بشار اسد در سوریه و شبه نظامیان شیعه عراق منافع استراتژیک آمریکا, متحدان و دوستان آمریکا در منطقه خاورمیانه را مستقیما هدف قرار گرفته.
امضا کنندگان این نامه تعدادی از چهره های با نفوذ در سیاست های آمریکا هستند, از جمله رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک, چهره ای که سابقه حمایتی وی از این گروهک تروریستی طولانی است.
رودی جولیانی: ما هم مثل شما معتقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران باید برود, نه تنها ما بلکه همه جامعه ملل در کنار شما هستند.
گزارشگر: سابقه حمایت آمریکا از گروه تروریستی منافقین البته به رودی جولیانی و ۲۲ نفر از دوستانش که این نامه را امضا کردند, محدود نمی شود این تقریبا دغدغه مستمرمقامات  آمریکایی است.
تدپو: به پسران آزادی و دختران دمکراسی ایران می گویم که من حامل سلام و درودهای کنگره آمریکا برای آنها هستم, من مطمئنم که اعضای کنگره قطعنامه ای در حمایت از شما ارائه دادیم.
توریسلی: از شما نه تنها یک مبارز بلکه بعنوان سمبلی از امید و شجاعت برای جوانان ایران یاد خواهد شد.
مقامات آمریکا در این سالها آنقدر نگران این تروریستها بودن که حتی استفاده دولت عراق از حق مشروع و قانونی خود
برای بیرون راندان آنها از کشورشان را بر نتابیدند.
یک سناتور: دوستان ما در کمپ لیبرتی هستند که برای آزادی مبارزه می کنند و ما باید برای اسکان آنها در کشوری امن تلاش کنیم.
گزارشگر: حمایتهای آمریکا از این گروهک تروریستی بجایی رسید که نام قاتلین ۱۷۰۰۰ شهید از لیست گروههای تروریستی حذف شد.
روهرا باکر: اینها مردم آزادیخواهی هستند که برای مبارزه با رژیم ایران دست بکار شدند و از خود دفاع کردند و نباید در لیست تروریستها باشند چون آزادیخواه هستند.
یک مقام سابق آمریکایی: مجاهدین یک گروه تروریست نیست, نباید به آن برچسب زد.
گزارشگر: این حمایتها مجاهدین رانده شده از سوی ملت ایران  را به وجد آورد.
مریم رجوی: ما از حمایت همه جانبه گنگره آمریکا تشکر می کنیم
یک نماینده گنگره: متشکرم, متشکرم, این را ما باید بارها به شما بگویم چون شما شجاع هستید و کسانی هستید که کشور و مردمتان برایتان مهم هست, متشکرم.
گزارشگر: مقامات آمریکایی از مجاهدین تشکر می کنند انهم برای حمایتشان از مردم ایران,
گرچه درخواست ۲۳ آمریکایی صاحب نفوذ در آمریکا در حمایت از قاتلین فرزندان این مرز بوم اتفاق تازه ای است اما حمایت آمریکا از گروهک تروریستی سابقه ای طولانی بمدت سالیان پیروزی انقلاب و جنایات این گروهک در ایران دارد.
اخبار شبکه دو رژیم – بنقل از باشگاه خبرنگاران جوان : ۲۹ دی ۹۵

روزنامه حکومتی ابرار ۲۹ دی ۹۵
جمعی از مقامات سابق آمریکایی با نگارش نامه ای به ترامپ از او خواستند با مجاهدین خلق (وارد مذاکره شده و این گروه را به عنوان بخشی از اپوزیسیون حکومت ایران به رسمیت بشناسد. امضا کنندگان این نامه بخشی از مقامات و رهبران سیاسی دموکرات و جمهوریخواه آمریکا در طی دهه های گذشته هستند که با مجاهدین خلق ارتباطات آشکار و پنهانی داشته اند. گفتنی است برخی از مقامات کابینه ترامپ و افرادی که به عنوان نامزدهای کسب مناصب کلیدی در کابینه او نام برده می شدند، در سال های گذشته از افراد مرتبط با مجاهدین خلق بوده و در میتینگ های این گروه سخنرانی می کردند. رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل از جمله این افراد هستند. در این نامه همچنین از ترامپ خواسته شده تا نقاط ضعف توافق هسته ای با ایران برجام را ترمیم کرده و در آینده تلاش های دولت خود را بر مبنای افزایش فشارها در زمینه رعایت حقوق بشر به دولت ایران متمرکز کند.