پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از زندان گوهردشت

درحالی در آستانه سی دی و گرامیداشت این روز مبارک بمناسبت درهم شکستن درب زندانهای رژیم ستم شاهی در پی قیام مردم در سال ۵۷ و آزادی آخرین گروه زندانیان سیاسی و بخصوص معلم کبیر و رهبر بحق انقلاب نوین برادر مسعود هستیم که طی روزهای گذشته دو پیروزی که صرفا با محوریت تنها مقاومت سازمانیافته خلق قهرمان ایران در کارنامه شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران ثبت گردیده است.

اولین پیروزی که حتی واژه حماسه نیز در برابر آن بسیار ضعیف و ناچیز مینمایاند همانا گلریزان همیاری سیمای آزادی میباشد که در ظاهر جهت جمع آوری کمک های مالی برای ادامه و استمرار کار سیمای آزادی مینمود.
در حالیکه هرچه بیشتر در کم و کیف این کارزار مینگریم و دقت میکنیم، علیرغم کمکهای مالی خارج از حد تصور و بسیار قابل افتخاری که نصیب سیمای آزادی گردید متوجه میشویم که در حقیقیت این مجاهدین خلق و و رزمنده شیران ارتش آزادیبخش و اشرفیان قهرمان یعنی فرزندان ایدئولوژیک مسعود و مریم بودند که آسمان  ایران را گل و نورباران کردند و با حضور گرم و امیدبخش و آموزنده خویش در جای جای برنامه گلریزان، علیرغم انواع و اقسام معذورات زمانی، امنیتی و گوشه هایی از این صندوق صدق و فدا و گنجینه ارزشمندی که از برکت وجود برادر مسعود و انقلاب مریم حاصل شده و جزئی از هزار اشرف بعنوان راهنما و سرمشق برای تک تک ما در داخل کشور، را نمایان کردند و با بازگو کردن گوشه هایی از تجارب پنجاه و اندی و بخصوص چهارده سال اخیر، نقشه مسیر پیروزی را برایمان ترسیم کردند. ذخرا و شرفا و کراما و مزیدا.
و دومین موقعیت که نصیب مقاومت و مردم ایران گردید ”جدای از اینکه توسط ”دولت آمریکا که بکار گرفته شود یا نشود”؛ نامه ۲۳ تن از شخصیتهای سیاسی و حقوقی و نظامی پیشین دولت آمریکا به رئیس جمهور آینده این کشور میباشد  و اذعان به اینکه تنها و کوتاه ترین راه برای صلح و ثبات در ایران و منطقه، خلع ید از رژیم ضدبشری آخوندها و درهم کوبیدن پدرخوانده تروریسم میباشد. و این مهم حاصل نشود مگر با حمایت و برسمیت شناختن مقاومت سازمانیافته ایران و پیگیری برنامه ده ماده ای خانم مریم رجوی برای فردای ایران بعداز آخوندها.
نتیجه نهایی اینکه تنها هماورد آخوندهای بنیادگرا و تروریست؛ همانا شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران میباشد و سازمان و شورا نیز حاصل یک عمر صداقت، پاکی، فدا و مبارزه و مجاهدت مسعود و مجاهدان اشرفی این گوهران بی بدیل ایران زمین که بخوبی و بحق شکرانه برخورداری از نعمت شاگردی مسعود را بجا آورده اند و از خدا میخواهیم که به حق این روز مبارک یعنی روز آزادی مسعود از زندانهای رژیم شاه، قدرت و توان برخورداری از نعمت وجود مسعود را به من و دیگر ایرانیان اعطا نماید.
مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
درود بر رجوی
۲۹ دی ۱۳۹۵ – زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند – زندان رجایی شهر ( گوهردشت کرج)